Dream catchereista (unisiepparit)

Amerikan intiaaneja ja intiaanikulttuureja koskeva keskustelu
highwaywoman
Viestit: 153
Liittynyt: La 03.09.2005 18:22
Paikkakunta: Uusimaa

Dream catchereista (unisiepparit)

Viesti Kirjoittaja highwaywoman » Ti 20.09.2005 09:31

Hei!

Mistä löytäisi edullisimmat, mutta ei kaikkein pienimmät dream catcherit?
Muutaman paikan tiedänkin, mutta kyselen teiltä jos tietäisitte vielä paremman paikan!
Tiedossa on Porin liike ja jokunen postimyyntiliike, nimiä en muista tähän hätään.
"And I can sing all them songs about Texas..."

J-P Kansas
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 06.09.2005 00:13
Paikkakunta: Ympäri Suomea

Viesti Kirjoittaja J-P Kansas » Ti 20.09.2005 10:19

Eiköhän Route66Store:sta Kontusalmen Matilta saa
Espoossa Juvanmalmilla pitää Matti majaansa.

Mad Dog Reno
Viestit: 138
Liittynyt: Pe 02.09.2005 20:14
Paikkakunta: HardWood Ranch in Birdland (Kalvolan Lintumaa)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mad Dog Reno » Ti 20.09.2005 10:49

Kävin viikonloppuna Jarilla koskenkorvalla ja mielestäni hänelläkin niitä oli. Tässä linkki josta yhteystiedot joten soittele!

http://www.jarimaki.fi/
With best regards: Mad Dog Reno

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ti 20.09.2005 18:12

Miksi helvetissä sellaisen haluat?

Vastauksena kysymykseesi, Hong Kongista (eikös ne kaikki muuten tule sieltä?)
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Karhu
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 05.09.2005 07:31

Viesti Kirjoittaja Karhu » Ke 21.09.2005 11:37

Vittu ku se on niin hieno seinällä ja intiaanitkin on niiin ihania ja kaiken lisäksi kasvissyöjiä. Ja sitten Albert Shithead kerto totuuksia natiiveista.

J-P Kansas
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 06.09.2005 00:13
Paikkakunta: Ympäri Suomea

Viesti Kirjoittaja J-P Kansas » Ke 21.09.2005 11:59

:D

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ke 21.09.2005 15:13

Ja unensieppaajat poistaa pahoi unii :lol:
Mä ostin ton yhen ison unensieppaajan viime heinäkuus Tartos ja toi makso 125 kruunua (tai jotain sinne päin, ku en muista tarkkaa hintaa) eli vähän yli 10 euroo.
Toisen (tollasen ison, josta roikkuu kaks pienempää unensieppaajaa), mä tilasin Jari Mäelt. Hinta oli about 20-25 euroo.
Ja sit tollasen kolmannen unensieppaajan mä sain Briteist synttärilahjaks. Toi on tollanen, mis on bambuset "tuulikellot".
Ja sit viimenen unensieppaaja on tollanen tuulikello kans, keskel on puinen delfiini ja siin roikkuu kans puinen delfiini. Mä ostin tonki tuolt Tartost. Hinta oli muistaakseni 100 kruunua tai alle.
(Mulla on muuten tos oikees käsivarressaki unensieppaaja, tatska nääs :lol: Mut toi ei oo ainut kantri tyylinen tatska, mikä mul on :lol: )
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 21.09.2005 17:39

kantrimimmi kirjoitti: (Mulla on muuten tos oikees käsivarressaki unensieppaaja, tatska nääs :lol: Mut toi ei oo ainut kantri tyylinen tatska, mikä mul on :lol: )
Kantrityyppinen? Oikea punaniskatatuointi?
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ke 21.09.2005 18:47

Charlie kirjoitti:
kantrimimmi kirjoitti: (Mulla on muuten tos oikees käsivarressaki unensieppaaja, tatska nääs :lol: Mut toi ei oo ainut kantri tyylinen tatska, mikä mul on :lol: )
Kantrityyppinen? Oikea punaniskatatuointi?
Mul on kaks muuta tatskaa:
Vasemmas nilkas on Lucky Luken pää.
Vasemmas olkapääs on stetson ja bootsit sekä cowboy kiinalaisin merkein.
Oikeas olkapääs on toi unensieppaaja, minkä sisäl on rauhanmerkki, delfiini, jonka mahas on numerot 911 (saatte ite arvata, mitä päivää se tarkottaa, ainoostaa tatuoija on arvannu sen heti), 17403 (mun isän kuolinpäivä) ja rauha kiinalaisin merkein.
Emmä ny tiiä onks noi ny niin kantrityylisii, mut kuiteski.
Kaks tatskaa on viel suunnitteil, ku mä saan niitten luonnokset valmiiks (mä oon suunnitellu noi muutki ite):
Oikeeseen nilkkaan tulee preeriaintiaanin pää (päälikön) ja joko alavatsaan tai sit jompaan kumpaan lapaluuhun tulee Rebelin lippu (tai sit tohon vasempaan olkapäähän). Loppuu nimittäin kohta paikat kesken, jotka on sen verta piilos, et ne voi piilottaa äiskän katseilt, ne nalkuttaa jo ihan tarpeeks mun lävistyksist (joita niitäki on about 15-16) :lol: :lol:
Toi Lucky Luke oon värillinen tai siis sil on toi punane huivi. Tohon delfiiniin on tarkotus laittaa sinist värii myöhemmi. Toi stetson ja bootsi tatska on ihan musta.
Ja sit mä oon aatellu tota Ank ristiä, joka tarkottaa ikuista elämää. Seki viittais samal tohon inkkari ja Villi Länsi aiheeseen, mut ei sit kuiteskaa oo mikään uskonnollinen juttu, ku mä en enää kuulu kirkkoo. Mut toi on vaa sellanen Jos viittis sit myöhemmin laittaa, ku noi kaks muuta on laitettu :lol:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Intiaanit

Viesti Kirjoittaja Bocephus » Ke 21.09.2005 19:57

Joo Charlie, punaniskojakin löytyy tästä maasta :lol:


"Son your neck is red but you still green"
"South´s gonna rise again"

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 21.09.2005 20:04

Mä olen joskus funtsinut tuota DreamKeeper juttua, että jos se nappaa New Age ihmisten pahat unet, niin nappaisko se meidän Old Age ihmisten pahat kakat? Eli pitäisikö ukohuussiin virittää tommonen DreamKeeper, tai siis ei unen- vaan kakansieppaaja... Mutta jos sen laittaa reijän alle niin siitä saattaa tulla semmoinen paskatrampoliini. Pyyhi nyt siinä.
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Weasel
Viestit: 100
Liittynyt: To 01.09.2005 23:56
Paikkakunta: Hell's Rapids, S.F.

Viesti Kirjoittaja Weasel » Ke 21.09.2005 23:33

:shock: –– :oops: –– :roll: –– :lol:

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 22.09.2005 00:57

Charlie kirjoitti:Mä olen joskus funtsinut tuota DreamKeeper juttua, että jos se nappaa New Age ihmisten pahat unet, niin nappaisko se meidän Old Age ihmisten pahat kakat? Eli pitäisikö ukohuussiin virittää tommonen DreamKeeper, tai siis ei unen- vaan kakansieppaaja... Mutta jos sen laittaa reijän alle niin siitä saattaa tulla semmoinen paskatrampoliini. Pyyhi nyt siinä.
:lol: Pahus, sä aiheutit mulle astmakohtauksen :lol:
No ehkä mä oon redneck; mä suosin cowboy tyylist pukeutumist; stetson, duster (talvisin), bootsit, farkut, vyönsolki, mokkaliivi jne. Ja mä ajan Chevyl. Ja juu, mä oon maalta lähtösin, maitotilal kasvanu :lol:
Ja mä oon sitten naispuolinen, enkä mies yhä edelleenkää, niin ku joku aikasemmin niin luuli :lol: :lol:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Rikkis
Viestit: 342
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:51

Viesti Kirjoittaja Rikkis » To 22.09.2005 07:08

[quote="kantrimimmi"]
Ja mä oon sitten naispuolinen, enkä mies yhä edelleenkää[/quote]

Toi oli hyvä selvennys. Toi sun nimimerkkis on sen verran maskuliininen että sekaantumista vanhoillisiin punaniskauroksiin on miltei mahdotonta välttää.

highwaywoman
Viestit: 153
Liittynyt: La 03.09.2005 18:22
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja highwaywoman » To 22.09.2005 12:54

Thanks vaan asiaalisista kommenteista teille!

Hienoa, Kantrimimmi, että oot uskaltautunu ottaa noin paljo tatskoja! Hatunnoston arvoinen suoritus, vaikk minä nainen olenkin.
Mun äijällä on vaa yx, mut se haaveilee useammasta tatuoinnista.
Mun piti yhtenä heikkona hetkenäni otattaa yks, mutta sit en ottanutkaan, jänishousu höh..

Juu, ja kyllä tätä elämäntapaa voi toteuttaa niin monella eri tavalla, ettei kenenkään tarvii tulla kysyy, että miks tai mitä varten, tai häh??

Olen sen verran kovia kokenu tässä maailmassa että ihan sama mitä joku tulee sanoo, voin hetken miettiä mitä se sanoi, ja sit unohtaa koko jutun.
Paitsi jos mun perhettä aletaan solvaamaan, se on viimenen niitti...

That's alla folks! (sanoi Bugs Bunny)
"And I can sing all them songs about Texas..."

Vastaa Viestiin