Kirjoja?

Amerikan intiaaneja ja intiaanikulttuureja koskeva keskustelu
Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Su 08.03.2009 21:22

Onnittelut perillisestä! Kumpi tuli?

shamaani
Viestit: 1397
Liittynyt: Pe 07.09.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja shamaani » Su 08.03.2009 21:55

Kiitosta molemmille. Tyttö, ja kauniiksi vauvaksi kehuttu, tosin myös isän näköiseksi...aikamoinen paradoksi!?

Neljän kuukauden univelat, mutta rutiinit alkaa sen verran kehittyä että on tosiaan tainnut jo kuusi tai seitsemän kirjaakin mennä parissa kuukaudessa. Koitetaan pitää linja...

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su 08.03.2009 23:00

shamaani kirjoitti:Kiitosta molemmille. Tyttö, ja kauniiksi vauvaksi kehuttu, tosin myös isän näköiseksi...aikamoinen paradoksi!?
Todella perseestä siinä tapauksessa jos jatkavat vielä kun tytär alkaa ymmärtää sanoja, ei ole hauskaa kuulla näyttävänsä mieheltä :roll:
Kauheen itkunen traumatilitys tähän väliin :evil: ei ne ihmiset paljon aattele mitä sanovat


Tai jos oot itte tosi nätti ja posket kun vauvan p..y niin sitten voit olla tyytyväinen :D

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Su 08.03.2009 23:01

Kirjoitti siis Chrystaltail...

T. Juivanen
Viestit: 231
Liittynyt: Ke 01.08.2007 11:50

Viesti Kirjoittaja T. Juivanen » Ma 09.03.2009 00:32

:lol:
Viimeksi muokannut T. Juivanen, Ma 11.10.2010 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ma 09.03.2009 07:55

T. Juivanen kirjoitti:
shamaani kirjoitti:Kiitosta molemmille. Tyttö, ja kauniiksi vauvaksi kehuttu, tosin myös isän näköiseksi...aikamoinen paradoksi!?

Neljän kuukauden univelat, mutta rutiinit alkaa sen verran kehittyä että on tosiaan tainnut jo kuusi tai seitsemän kirjaakin mennä parissa kuukaudessa. Koitetaan pitää linja...
Kaikki vastasyntyneet vauvat ovat aluksi kuulemma isänsä näköisiä, mutta pian ne alkavat kuitenkin muistuttaa ihmistä.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

shamaani
Viestit: 1397
Liittynyt: Pe 07.09.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja shamaani » Ma 09.03.2009 14:25

Joo nätti olen...äidin mielestä...

Tarkemmin ajatellen ei välttämättä huono jos tyttö tulee isäänsä ulkonäön puolesta. Eipä tarvii pyssyä kaivella ajaakseen sulhoja pois ovelta...

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ma 09.03.2009 21:39

Meidän tyttäremme näytti pienenä Tarja Haloselta, mutta onneksi se vaihe on ohitettu. Kun tyttö aloitti satubalettiharjoitukset niin huomasin, että hänhän oli joukosta suunnilleen ainoa, joka näytti ballerinalta. Ja päiväkodissa J. sai prinsessan roolit. Ensimmäisen örsentelevän poikaystävän olen jo joutunut heittämään pihalle.

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » Su 15.03.2009 15:27

Örsentelevä... :lol: :lol: :lol:

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ti 17.03.2009 02:12

Brazos kirjoitti:Örsentelevä... :lol: :lol: :lol:
Joo, poika oli huonotapaisin 6-vuotias, jonka olen koskaan nähnyt. Harkitsin jo hänen rankaisemistaan Vaahteramäen Eemeli -tyyliin, eli sulkemalla verstashuoneeseen, mutta päädyin kuitenkin lähettämään hänet kotiinsa.

Rani

Re: Kirjoja?

Viesti Kirjoittaja Rani » To 02.04.2009 19:12

Terve Kaikki,


Lakotaopukseni on siis lopultakin ilmestynyt, minusta riippumattomien teknisten ongelmien viivästettyä projektia. Kaikki mainoskikat on käytettävä myynnin maksimoimiseksi, niinpä Suomen Kirjallisuuden Seuran sivuilta (SKS)löytyyy linkki, jos vaikka joku haluaa sen ostaa. Muualtakin sen varmaan saa, ja kirjakaupoistakin kohta.
Ja jos haluate vaurastuttaa minua vielä enemmän, niin hankkikaahan myös The Lakota Ghost Dance of 1890 vaikapa amazonin nettipuodista.
Toivotan kaikille antoisia lukuhetkiä ja odotan vilkasta keskustelua tälläkin palstalla.

Terv.
Rani Andersson
T. Juivanen kirjoitti:Tulee aina välillä selailtua noita nettikirjakauppojen sivuja ja siellä on ihan liikaa kirjoja, mistä pitäis osata valita. Joten ketokaa vaikka top-10 lista kirjoista, jotka mulla pitäis olla kun olen kiinnostunut tasankointiaaneista ja erityisesti lakotoista. :shock: Aihepiiri ei muuten ole sen tarkemmin rajattu.

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Re: Kirjoja?

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » Pe 03.04.2009 09:20

[quote="Rani"]Terve Kaikki,


Lakotaopukseni on siis lopultakin ilmestynyt, minusta riippumattomien teknisten ongelmien viivästettyä projektia. Kaikki mainoskikat on käytettävä myynnin maksimoimiseksi, niinpä Suomen Kirjallisuuden Seuran sivuilta (SKS)löytyyy linkki, jos vaikka joku haluaa sen ostaa. Muualtakin sen varmaan saa, ja kirjakaupoistakin kohta.
Ja jos haluate vaurastuttaa minua vielä enemmän, niin hankkikaahan myös The Lakota Ghost Dance of 1890 vaikapa amazonin nettipuodista.
Toivotan kaikille antoisia lukuhetkiä ja odotan vilkasta keskustelua tälläkin palstalla.

Terv.
Rani Andersson

quote]

Onneksi olkoon ja myyntionnea myös!!!

Jari

PS. Miehenä en tietenkään ole voinut synnyttää lasta, joten en tiedä paljoakaan synnyttämisen tuskasta, mutta kirjan minäkin olen "synnyttänyt" ja sen tuskasisesta synnyttämisestä taidan tietää paljonkin :lol:
Jari Teilas

Rani

Re: Kirjoja?

Viesti Kirjoittaja Rani » Pe 03.04.2009 10:08

Moi,

Kiitos vain, ja kyllähän se niin on, että kirjan kirjoittaminen on aina melkoisen urakan takana. Valitettavasti sain sinun kirjasi käsiini vasta aivan äskettäin, joten en voinut käyttää sitä hyväkseni omaa LBH osiota kirjoittaessani. Siitä olisi varmasti ollut hyötyä. No, seuraavaan painokseen sitten.

Hyvää ja kirjallista kevättä,
Rani

Jari Teilas kirjoitti:
Rani kirjoitti:Terve Kaikki,


Lakotaopukseni on siis lopultakin ilmestynyt, minusta riippumattomien teknisten ongelmien viivästettyä projektia. Kaikki mainoskikat on käytettävä myynnin maksimoimiseksi, niinpä Suomen Kirjallisuuden Seuran sivuilta (SKS)löytyyy linkki, jos vaikka joku haluaa sen ostaa. Muualtakin sen varmaan saa, ja kirjakaupoistakin kohta.
Ja jos haluate vaurastuttaa minua vielä enemmän, niin hankkikaahan myös The Lakota Ghost Dance of 1890 vaikapa amazonin nettipuodista.
Toivotan kaikille antoisia lukuhetkiä ja odotan vilkasta keskustelua tälläkin palstalla.

Terv.
Rani Andersson

quote]

Onneksi olkoon ja myyntionnea myös!!!

Jari

PS. Miehenä en tietenkään ole voinut synnyttää lasta, joten en tiedä paljoakaan synnyttämisen tuskasta, mutta kirjan minäkin olen "synnyttänyt" ja sen tuskasisesta synnyttämisestä taidan tietää paljonkin :lol:

mahpiya
Viestit: 592
Liittynyt: Ke 07.03.2007 21:48

Re: Kirjoja?

Viesti Kirjoittaja mahpiya » Pe 03.04.2009 16:31

Rani kirjoitti:Terve Kaikki,


Lakotaopukseni on siis lopultakin ilmestynyt, minusta riippumattomien teknisten ongelmien viivästettyä projektia. Kaikki mainoskikat on käytettävä myynnin maksimoimiseksi, niinpä Suomen Kirjallisuuden Seuran sivuilta (SKS)löytyyy linkki, jos vaikka joku haluaa sen ostaa. Muualtakin sen varmaan saa, ja kirjakaupoistakin kohta.
Ja jos haluate vaurastuttaa minua vielä enemmän, niin hankkikaahan myös The Lakota Ghost Dance of 1890 vaikapa amazonin nettipuodista.
Toivotan kaikille antoisia lukuhetkiä ja odotan vilkasta keskustelua tälläkin palstalla.

Terv.
Rani Andersson
Wówapi k’uŋ hé Suomi iyápi ečhél yakáğe, wašté s’eléčhečá.
Watóhaŋl, Lakĥóta Makĥóčhe ektá tókhel omáyani naháŋ owákpamni kiŋ ektá ikčé wičháša ób woyáglake čha onáwaĥ’uŋ. Líla imámağağa. :)
Ho níš-eyá Lakĥótaiyapi kiŋ yuphíyakel uŋníspe, iblúkčaŋ yeló.

Kissimmee Kid
Viestit: 281
Liittynyt: To 14.02.2008 13:55

Re: Kirjoja?

Viesti Kirjoittaja Kissimmee Kid » Ma 06.04.2009 12:13

Wówapi k’uŋ hé Suomi iyápi ečhél yakáğe, wašté s’eléčhečá.
Watóhaŋl, Lakĥóta Makĥóčhe ektá tókhel omáyani naháŋ owákpamni kiŋ ektá ikčé wičháša ób woyáglake čha onáwaĥ’uŋ. Líla imámağağa. :)
Ho níš-eyá Lakĥótaiyapi kiŋ yuphíyakel uŋníspe, iblúkčaŋ yeló.
o va cielo' ?

Vastaa Viestiin