Myyn käytettyjä KANTRILEVYJÄNI poistohintaan: CDs 5e, LPs 4e

Että siis täällä ostetaan, myydään & vaihdetaan...
Vastaa Viestiin
jkantri
Viesti:

Myyn käytettyjä KANTRILEVYJÄNI poistohintaan: CDs 5e, LPs 4e

Viesti Kirjoittaja jkantri » Ti 03.01.2006 14:09

Myyn käytettyjä KANTRILEVYJÄNI:
Paljon CD-levyjä alkaen 5e ~ vinyylialbumit alkaen 4e.(ALENNUSPOISTOMYYNTI).

Keräilijöille myynnissä myös paljon harvinaisempia ja vanhempia levytyksiä (CDs + LPs) alkaen 10e.

Listat Internetissä: http://personal.inet.fi/koti/jt.joutsi/forsale.html

Ostaja maksaa itse vain todelliset postikulut.
Maksu pankkitililleni ja levyt postiin.

PIENI NÄYTE: CDs a 5e:

JOHN ANDERSON: Swingin` (BNA - 1995/USA) (8 songs) Solid Ground, Steamy Windows, Who Got Our Love, Where I Come From...
DEWEY BALFA & Friends: Souveniers/Fait A La Main! (Swallow/Flat Town/ACE * comp-1991/England) ("2 albums on one CD") Two Step A Nathan Abshire, La Valse Du Canada, Blues A Leo Soileau, Pauvre Hobo, Grand Mamou, La Mauvaise Nouvelle, Fiddlesticks, 1755, Valse De Balfa...
MOE BANDY: Live In Branson, MO, USA (LaserLight - 1993/USA) Rodeo Romeo, Someday Soon, The Horse That You Can`t Ride, Hank Williams You Wrote My Life, Americana, Bandy The Rodeo Clown...
RICKY BARNES & THE HOOTOWLS: Welcome To Hilltop USA (Okra 1994) Labrador Retriever, I Take A Lot Of Pride In What I Am...
SMILEY BATES: Country Tears (Heritage/Condor/Canada) Swinging Doors, Golden Guitar, Bottom Of The Bottle, Hall Of Shame, Don`t Tell Jeannie I`m Blind...
BELLAMY BROTHERS: Nobody`s Perfect (Jupiter 1991-94/Germany) Cowboy Beat, Hemingway Hideaway, Hollywood Heartache...
BIG SANDY & His Fly-Rite Boys: Swinging West (Hightone * 1995/USA) Hey Muchachita, Blackberry Wine, Murphy`s Law, A Healer Like Time, The New Ball, My Sinful Days Are Over...(produced by Dave Alvin).
JACK BOLDUC: My Old Guitar (Kid Kody Records) Golden Sunset, He`ll Smell The Smoke He Meant For Me...
JOHNNY BOND: Truckstop Comedy (King Special * compilation-1995/USA) (8 songs) Side-Car Cycle, Of Horseradish And Cactus, You Get Mean When You Drink, The Hi-Jacker, The Pig Got Up And Slowly Walked Away...
MARTY BROWN: Wild Kentucky Skies (MCA * 1993/USA) Freight Train, No Honky Tonkin` Tonight, I`d Rather Fish Than Fight, It Must Be The Rain...
SHAWN BRUSH: MIA (Miscellanous In Action) (S.Brush * 2002?/Canada) 40 Thieve, Blue Sky, Harder To Hold, Rhythm Of The Road, All Points...
PAUL BUSKIRK: Nacogdoches Waltz (=mandolin) (featuring Willie Nelson: guitar) (Justice * 1993/USA) Under Paris Skies, Joy (Jesu Joy Of Man`s Desiring), Sophisticated Lady, Little Rock Get-A-Way, Dardanella, Intermezzo, Greensleeves...
TRACY BYRD: Love Lessons (MCA * 1995/USA) Honky-Tonk Dancing Machine, 4 To 1 In Atlanta, Down On The Bottom, Walking To Jerusalem, Heaven In My Woman`s Eyes...
JIMMY CAMPBELL: Young Opry Fiddler (Pinecastle * 1993, Florida, USA) Northern White Clouds, We`ll Meet Again Sweetheart (vocal), New Five Cents, Chippewa, Smith`s Reel, Jerusalem Ridge, Ahead Of The Hounds, The Old Mountaineer, Tombstone Junction... (feat. Jesse McReynolds ~ mandolin, Allen Shelton ~ banjo ...)
STACY DEAN CAMPBELL: Lonesome Wins Again (Columbia * 1992/USA) Poor Man`s Rose, That Ain`t No Mountain, A Thousand Times, Rosalee...
STACY DEAN CAMPBELL: Hurt City (Columbia * 1995/USA) Eight Feet High, Why You Been Gone So Long, Midnight Angel, Pop A Top, Mind Over Matter...
TROY CASSAR-DALEY: Big River (Columbia * 1999/Australia) Trains, Big River Country, Under Your Spell Again, V8 Town, One Big Land, When A Small Town Dies, The Droving Days...
AL CHERNY (=Canadian fiddler): Al Cherny (Lassoes & Spurs * compilation 1993/Canada) Bob Wills Medley: Maiden`s Prayer-Faded Love-San Antonio Rose, Joys Of Quebec, Kansas City Railroad Blues, Trambulianka, Laventine`s Barrel, Knights Of The Round Table, My Little House In West Virginia...
The Original CHEROKEE COWBOYS (Featuring Bobbe Seymour): "Priceless" - Instrumental Tribute To Ray Price (Seymour * 2002/USA) Invitation To The Blues, I Just Destroyed The World, Way To Survive, Healing Hands Of Time, It`s Only Love...(incl. musicians: Bob Moore, Steve Hill, Willie rainsford, Hargus Pig Robbins, Gene Chrisman, Buddy Harmon, Charlie Vaughn, Ray Eddington, Buddy Spicher, Jim Unger & The Berry Hill String Section).
MARK CHESNUTT: Greatest Hits (Decca / 1996) Ol´ Country, Blame It On Texas, It Sure Is Monday...
MARK CHESNUTT: What A Way To Live (Decca * 1995/USA) Rainy Day Woman (with Waylon Jennings), Down In Tennessee, Gonna Get A Life, This Side Of The Door...
MARK COLLIE: Hardin County Line (MCA - 1990) Bound To Ramble, Where There`s Smoke, Another Old Soldier...
MARK COLLIE: Mark Collie (MCA - 1993) Hillbilly Boy With The Rock `N` Roll Blues, Trouble`s Comin` Like A Train...
MARK COLLIE: Tennessee Plates (Giant - 1995) Those Days Are Gone, Lipstick Don`t Lie, Tunica Motel...
THE CORB LUND BAND: Five Dollar Bill (Stony Plain * 2002/Canada) (special "dollar bill"-paper covers) Buckin` Horse Rider, Short Native Grasses (Prairies Of Alberta), Time To Switch To Whiskey, Jack Of Diamonds, Duaghter Don`t You marry No Guitar Picker, Heavy And Leaving...
PAUL CRAFT & BILLY EDD WHEELER: Songs And Legends Of The Outer Banks (Kitty Hawk Records * 1996/USA) 4 solos by B.E.Wheeler; 3 solos by Paul Craft: My Heart Will Always Be In Carolina, The Mighty Midgetts Of Chicamacomico, The Legend Of Blackbeard (6 songs performed together by Billy Edd Wheeler, Paul Craft & Friends).
HOWARD CROCKETT: The Legend * Mr. Honky Tonk Man (Neon Fire * coll-1990/Sweden) (16 songs * material recorded 1966-74) Last Will And Testimony Of A Drinking Man, Honky Tonk Man, Daddy Poured The Wine, Cajun Fever, It`s A Bad Year For Losers...(Howard Crockett alias "Howard Hausey" wrote many hits for Johnny Horton).
RODNEY CROWELL: Collection (WB * this compilation 1989/Germany) Old Pipeliner, `Til I gain Control Again, Leaving Louisiana In Broad Daylight, Heartbroke, Voila An American Dream, Ashes By Now, Victim Or A Fool...
VERNON DALHART: Hall Of Fame, Inducted 1981 (BGM Special Product - compilation-1999/USA) Casey Jones, The Death Of Floyd Collins, There`s A New Star In Heaven Tonight, The Wreck Of The Shenandoah, The Governor`s Pardon, A Memory That Time Cannot Erase...(Vernon Dalhart died on September 15, 1948 at the age of 65...known as "The Grandfather Of Hillbilly & Country Music"...)
JOSE DANIEL: At His Best (Lakeland * USA) (orig. "green disc" promo CD without back-cover) Redneck Riviera, Take Two Asperin, Adios Amigo, Come To mexico With Me, Convicts Cry...
THE DAVID C. TRAVELIN MEDICINE SHOW: The David C. Travelin Medicine Show (Hogwash Records/1997) Roadblock, Crawdad Hole, Gap Tooth Boogie...
ORVILLE DAVIS: Howl At The Moon (Fountainbleu / 1995) Midnight Drive-In Show, Trouble With the Law, Wanted Total Stranger...
JIMMIE DAVIS: Greatest Hits * Finest Performances (SUN - re-1995/USA) Columbus Stockade Blues, Lonesome Whistle, Shackles And Chains, Worried Mind...
EDDIE DEAN: A Cowboy Sings Country (KRB/Country Legends re-1997/USA) Today I Started Loving You Again, All I Have To Offer You Is Me, Cool Water, Foggy River, Your Cheating Heart, My Elusive Dreams (with Karen Scales), Four Walls...
THE DERAILERS: Hore Come The Derailers (Sony/Lucky Dog * 2001/USA) Bar Exam, Country A Go-Go, All The Rage In Paris, Mohair Sam, There Goes The Bride...
JOE DIFFIE: Honky Tonk Attitude (Sony - 1993) Cold Budweiser And A Sweet Tater, John Deere Green, Prop Me Up Beside The Jukebox (If I Die)...
RICHARD DOBSON: Love Only Love (Brambus * 1995/Switzerland) Ni La Vuelvo A Prestar, Low Rider Moon, Jack The Lad, Rise To The Occasion...
DR. FRY`S TEXAS MEDICINE BAND: River Bolt Of Lightning (Diamond Highway) Only Car In Your Garage, Fat Farm, Judy Lou...
DAVE DUDLEY: Cowboy Boots (Pilz * comp-1991/Germany)(18 songs) The Tavern Telephone, Homer And Cole, Mary-Lou You Took The Party With You, Salvation Gras, Sugarland Arms, Ain`t That A Shame, My Home Town Made A Change...
DAVE DUDLEY: Silent Night (Christmas Songs) (Esperanza/Pilz * 1982/1991/Germany) Six Tons Of Toys, Reverend Nicholas, Lonely Christmas Again, Old Time Merry Christmas, All I Want For Christmas Is You For Me...
JOE EDWARDS: Thunderpickin` Country (22 guitar instrumentals) (CVS Records * 1992/USA) Bluegrass Festival, The Wreck Of The Old 97, John Henry, D.J.Holiday, Avalon, Bicycle Built For Two, Nellie Gray...
HERB ELLIS: Texas Swings (Justice * 1992/USA) (feat. Willie Nelson: guitar, Herb Remington: steel guitar, Johnny Gimble & Bobby Bruce: violin...) Country Boy, America The Beautiful, Rosetta ...
RUSTY ELLIS: Hittin` The Road (RMCMA 2001/USA) Ballad Of Bill Hickcock, Wandering Cowboy, Montana Roundup, Billy The Kid, Rodeo, Winds Of Texas, Cowboy`s Prayer, High As The Sky, I`ve Just Gotta Ride...
RICHARD ELLOYAN: Ordinary Cowboy (Elloyan/USA) The Hangman`s Tune, Cowboy Holiday, Buckaroo Moon, Windmill Man, Alkali Rose, Fencelines, The Wager, The Aspen Trees...
JOE ELY: Letter To Laredo (MCA - 1995/USA) Gallo Del Cielo, Run Preciosa, Ranches And Rivers, She Finally Spoke Spanish To Me, I`m A Thousand Miles From Home...

Ota yhteys, jos jotakin kiinnostavaa löydät,
terv. JJ

Vastaa Viestiin