Muutama myytävänä oleva kirja

Että siis täällä ostetaan, myydään & vaihdetaan...
Vastaa Viestiin
Rikkis
Viestit: 342
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:51

Viesti Kirjoittaja Rikkis » To 25.10.2007 19:23

Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä Ron Tyler’in hieno taidekirja ”ALFRED JACOB MILLER: Artist on the Oregon Trail”
Mulle. Palaan YV:nä viikonloppuna

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » To 25.10.2007 19:39

Rikkis kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä Ron Tyler’in hieno taidekirja ”ALFRED JACOB MILLER: Artist on the Oregon Trail”
Mulle. Palaan YV:nä viikonloppuna
OK!

Jari
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » To 25.10.2007 20:19

Myytävänä massiivinen Ted Sennett'in toimittama kirja "Great Hollywood WESTERNS".
Opus on loistokunnossa kansipapereita myöten. Sivuja tässä jättiläiskirjassa (27 cm x 34,5 cm) on 272. Mukana valtava määrä väri -, mustavalkovalokuvia. Klassikko!
Hinta 25€ + postikulut 8,40€ =33,40€

Jari

PS. Ei mahtunut skanneriin, joten noukin kirjasta vähän tietoja netin kautta.

http://www.heritagebks.com/movies/nf4983.htm
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » Pe 26.10.2007 19:02

Myytävänä:

Harrell McCullough – ”Selden Lindsey U. S. Deputy Marshal; The Man Who Killed Bill Dalton”
Pehmeäkantinen, loistokunnossa oleva kirja, jossa 362 sivua, parikymmentä mustavalkovalokuvaa sekä kymmenisen karttaa. Hinta 5€ + postikulut 4€. Kirjan koko 15 cm x 23 cm, joten tulee kirjeenä suoraan sisään postiluukusta.
Paljon mielenkiintoisia detaleja Doolin & Dalton –jengistä.

Jari



Kuva
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » Pe 26.10.2007 19:24

Myytävänä kaksi vuoden 1999 loistokunnossa olevaa GUNS Of The Old West -lehteä. Sivuja molemmissa lehdissä 81.
Lehdet tulee postikuluineen postiluukusta eteisen lattialle 7€.

Jari

PS. Tässä nää nyt kaikki oli. En vaivaa (luultavasti) näillä viestelllä enempää.

Kuva
Jari Teilas

Rikkis
Viestit: 342
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:51

Viesti Kirjoittaja Rikkis » Ma 05.11.2007 18:46

Jari,

Oon parikin kertaa ollut lähettävinäni sulle yv:tä, mutta Lähetetyt-kansiostani päätellen en osaa sitä enää *). Anyway, homman clue on että rahat on maksettu joskus viime viikolla, paa kirjaa tulemaan.

*) Ylläpitäjille tiedoksi: Joko softassa vikaa: Kun painan Lähetä-nappia yv-osastolla väittää että mennyt, mutta Lähetetyt-kansiosta ei löydy mitään. Tai sitten ilmoitin juuri julkisesti ettei kykene pystymään enää.
Rikkis kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä Ron Tyler’in hieno taidekirja ”ALFRED JACOB MILLER: Artist on the Oregon Trail”
Mulle. Palaan YV:nä viikonloppuna

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » Ma 05.11.2007 19:01

Rikkis kirjoitti:Jari,

Oon parikin kertaa ollut lähettävinäni sulle yv:tä, mutta Lähetetyt-kansiostani päätellen en osaa sitä enää *). Anyway, homman clue on että rahat on maksettu joskus viime viikolla, paa kirjaa tulemaan.

*) Ylläpitäjille tiedoksi: Joko softassa vikaa: Kun painan Lähetä-nappia yv-osastolla väittää että mennyt, mutta Lähetetyt-kansiosta ei löydy mitään. Tai sitten ilmoitin juuri julkisesti ettei kykene pystymään enää.
Rikkis kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä Ron Tyler’in hieno taidekirja ”ALFRED JACOB MILLER: Artist on the Oregon Trail”
Mulle. Palaan YV:nä viikonloppuna
Nyt tuli viestisi perille. Kirja on pakattuna ja lähtee sinulle välittömästi aamulla. Kiitos vielä kerran.

Terv. Jari
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » Ke 07.11.2007 11:07

Jari Teilas kirjoitti:
Rikkis kirjoitti:Jari,

Oon parikin kertaa ollut lähettävinäni sulle yv:tä, mutta Lähetetyt-kansiostani päätellen en osaa sitä enää *). Anyway, homman clue on että rahat on maksettu joskus viime viikolla, paa kirjaa tulemaan.

*) Ylläpitäjille tiedoksi: Joko softassa vikaa: Kun painan Lähetä-nappia yv-osastolla väittää että mennyt, mutta Lähetetyt-kansiosta ei löydy mitään. Tai sitten ilmoitin juuri julkisesti ettei kykene pystymään enää.
Rikkis kirjoitti: Mulle. Palaan YV:nä viikonloppuna
Nyt tuli viestisi perille. Kirja on pakattuna ja lähtee sinulle välittömästi aamulla. Kiitos vielä kerran.

Terv. Jari
Näin näyttäisi käyneen myös minun lähteville posteilleni. Mutta mitäpä tuosta, ilmoitan tässä vielä "julkisesti", että kirja on ollut matkalla eilisestä aamusta lähtien.

Jari
Jari Teilas

Oscar
Viestit: 139
Liittynyt: Pe 02.09.2005 21:44
Paikkakunta: Fishcock City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oscar » Ke 07.11.2007 11:44

Rikkis kirjoitti:Joko softassa vikaa: Kun painan Lähetä-nappia yv-osastolla väittää että mennyt, mutta Lähetetyt-kansiosta ei löydy mitään. Tai sitten ilmoitin juuri julkisesti ettei kykene pystymään enää.
En ole tämän systeemin ylläpitäjiä, mutta tässä oma käsitykseni järjestelmän toiminnasta.
Tuossa yv-systeemissä on "Tulevat Lähetetyt Lähtevät Tallennetut" otsikot.
Olen käsittänyt homman menevän näin, että kun kirjoittaa yv:n ja klikkaa "Lähetä" painiketta, viesti siirtyy "Lähtevät" -lokeroon. Tällöin myös vastaanottajalle lähtee tieto uudesta viestistä. Viesti pysyy lähettäjällä niin pitkään "Lähtevät" -lokerossa, kunnes vastaanottaja on sen lukenut. Vasta siinä vaiheessa viesti siirtyy lähettäjällä "Lähetetyt" -lokeroon.

Tällainenkin homma voi tapahtua: lähettäjä poistaa viestin joka on vielä odottamassa "Lähtevät" -lokerossa. Vastaanottaja kirjautuu järjestelmään ja/tai saa sähköpostilla tiedon uudesta viestistä, koska tämä tiedotus lähti vastaanottajalle, ennen kuin lähettäjä poisti lukemattoman viestin.
Sitten vastaanottaja hämmästelee, että mikä yv, kun ei saapunutta yv:tä löydykään mistään.
--- With malice toward none - with charity for all ---
www: Oscar McKenzie
cows.fi

moose

Viesti Kirjoittaja moose » To 08.11.2007 11:09

Moi Jari.
Mä ostan noi Guns of the old west lehdet.

Kirjoita : northeast at luukku dot com ja kerro miten toimitaan!

t.mosse

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » To 08.11.2007 11:42

moose kirjoitti:Moi Jari.
Mä ostan noi Guns of the old west lehdet.

Kirjoita : northeast at luukku dot com ja kerro miten toimitaan!

t.mosse
Terve,

Pistin sulle viestiä tulemaan.

Terv. Jari
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » To 08.11.2007 17:29

moose kirjoitti:Moi Jari.
Mä ostan noi Guns of the old west lehdet.

Kirjoita : northeast at luukku dot com ja kerro miten toimitaan!

t.mosse
Moro,

Rahat näkyy tililläni, mutta minulla ei ole osoitettasi. Tässä on mun sähköpostiosoite, jonne voit ilmoittaa minne lähetän lehdet. kiitos vielä kerran!

jari.teilas@kympnet.fi

Terv. Jari
Jari Teilas

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » To 08.11.2007 17:33

Jari Teilas kirjoitti:
moose kirjoitti:Moi Jari.
Mä ostan noi Guns of the old west lehdet.

Kirjoita : northeast at luukku dot com ja kerro miten toimitaan!

t.mosse
Moro,

Rahat näkyy tililläni, mutta minulla ei ole osoitettasi. Tässä on mun sähköpostiosoite, jonne voit ilmoittaa minne lähetän lehdet. kiitos vielä kerran!

jari.teilas@kympnet.fi

Terv. Jari
Nyt kyllä hävettää. Oma s-posti -osoite meni väärin.
Tässä oikea jari.teilas@kymp.net

Sori

Jari
Jari Teilas

Rikkis
Viestit: 342
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:51

Viesti Kirjoittaja Rikkis » To 08.11.2007 22:17

Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä Ron Tyler’in hieno taidekirja ”ALFRED JACOB MILLER: Artist on the Oregon Trail”
No niin, nyt kun kirja on turvallisesti hyllyssäni, uskaltanee vähän kommentoida.

Kirja itsessäänhän on vähän vanha (1982), joten se ei nykymuodin mukaan sisällä tsiljoonaa isoa värikuvaa kuten haluaisin. Silti siinä on varsin kattava kokoelma Millerin maalauksia. Ja Millerhän on ehdoton nimimes siinä että se on se tasan ainoa veijari joka on jättänyt mitään kuvia niistä kuuluisista Mountain Mänien Rendezvouseista. Eli kaikki Mountain Mänejä harrastavien kamat on käytännöllisesti katsoen kössitty Millerin maalauksista.

Olen jahdannut Millerin kuvia pitkin internettiä ja aikalailla niitä on kirjahyllyssäkin, mutta tämä oli kyllä hyvä lisä listaan. Nyt alkaa olla kattava käsitys repertuaarista.

Millerin huono puolihan on se että äijä ei viitsinyt maalata yksityiskohtia esim. vaatteissa niin tarkkaan kuin esim. Bodmer ja Catlin, mutta on nyt kuitenkin parasta mitä tuolta Rendezvous-suunnasta on saatavilla.

Pannaan tähän nyt malliksi Millerin maalaus shoshone-päällikkö Little Chiefistä. Ihan ok, kun ei noita shoshoneja hirveesti oo tohon aikaan muut maalaillu, mutta ei ihan Bodmerin tasoa.

Kuva

Kiitoksia vaan Jarille

Ps. Oscar, ei olisi tullut mieleenikään että yv:t makaavat lähtevien kansiossa odottamassa linkin klikkausta. Taisi selvittää toilailuani sillä saralla, kiitoksia.

Big Jake
Viestit: 3
Liittynyt: Ke 18.10.2006 09:19

Viesti Kirjoittaja Big Jake » To 08.11.2007 22:51

Jari Teilas kirjoitti:Myytävänä massiivinen Ted Sennett'in toimittama kirja "Great Hollywood WESTERNS".
Opus on loistokunnossa kansipapereita myöten. Sivuja tässä jättiläiskirjassa (27 cm x 34,5 cm) on 272. Mukana valtava määrä väri -, mustavalkovalokuvia. Klassikko!
Hinta 25€ + postikulut 8,40€ =33,40€

Jari

PS. Ei mahtunut skanneriin, joten noukin kirjasta vähän tietoja netin kautta.

http://www.heritagebks.com/movies/nf4983.htm
Jos tämä on vielä tarjolla, otan sen!?

Big Jake

Vastaa Viestiin