Muse

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 21.04.2010 22:32

Joan Jett I Love Rock N Roll :lol:

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » To 22.04.2010 20:44

Alexia Summer Crazy

Lalala :o

T. Juivanen
Viestit: 231
Liittynyt: Ke 01.08.2007 11:50

Viesti Kirjoittaja T. Juivanen » Pe 23.04.2010 23:16

:lol:
Viimeksi muokannut T. Juivanen, Ma 11.10.2010 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Voyageur
Viestit: 493
Liittynyt: Ke 07.04.2010 01:25

Viesti Kirjoittaja Voyageur » Ma 26.04.2010 08:06

Länsimainen musiikki saavuttamassa lakipisteensä jossa se pysyi yli 100 v
viimeiset 250 v alamäkeä.
www.youtube.com/watch?v=SEMS3vwxWtc&feature=related
todellisten periodi ihmisten musiikkia.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ma 26.04.2010 20:46

Whitesnake - Crying

Voyageur
Viestit: 493
Liittynyt: Ke 07.04.2010 01:25

Viesti Kirjoittaja Voyageur » Ke 28.04.2010 10:09

Chrystaltail

Tarkoititko että Valkoinen käärme itkee? huutaa? ilosta vai surusta kuunneltuaan
John Dowlandia.
Mutta toisaalta, saattoihan olla että menin liian kauas noin niin kuin maantieteellisesti
Kinkereiden aihepiireistä.
Tämä saattaa osua aivan asioiden ytimeen.
Ystävällismielisten Intiaanien. Buffalo Society esittäytyy nooo... ehkä hieman
keikailevaan tyyliinsä.
http://www.youtube.com/watch?v=3zegtH-acXE

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 28.04.2010 10:37

Voyageur kirjoitti:Chrystaltail

Tarkoititko että Valkoinen käärme itkee? huutaa? ilosta vai surusta kuunneltuaan
John Dowlandia.
:lol:

Ajattelin säästää sinut ensireaktioltani ja jätin kommentoimatta :mrgreen: Itse asiassa olen aivan liian stressaantunut eläin pystyäkseni kuuntelemaan hetkeäkään tuollaista musiikkia.


Taitaa se käärme huudella sydänsuruja tuskissaan :lol:

... (you will) I'll see (me) you crying... (my) Bitter tears falling like rain... Crying... Da da di da da di daum... :P

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 28.04.2010 15:37

Thrice - Kill Me Quickly

Voyageur
Viestit: 493
Liittynyt: Ke 07.04.2010 01:25

Viesti Kirjoittaja Voyageur » Ke 28.04.2010 22:54

Chrystaltailille.

No voihan harmi, minun vilpitön tarkoitukseni kun oli tarjota jotain virkistävästi erilaista. Eihän vain ole niin että tuollaisten, kuin White snake ja Thrice kuunteleminen
aiheuttaa juuri stressaantumista.
Jos USA,n joukot vaikka Afghanistanissa soittaisivat tuota etulinjassa Taleban joukoille,
niin heidän keskuudestaan saattaisi kuulua pyyntö, Kill me Quickly.
Quantanamokin tuntuisi sen rinnalla armaliaalta.
No älä ota minua nyt ihan kuoleman vakavasti.
Olen ollut huomaavinani että olet
huumorintajuinen henkilö.
Mutta jos ihan pieninä annoksina niin kuin siedätyshoitona, sellaisia homeopaattisia
muutaman tahdin annoksia, vaikka iltateen tai kaakaon kanssa. Kahvia ei kannata myöhään juoda se valvottaa ja närästää.

On suurenmoinen asia että olet olemassa, ja että kirjoittelet. :lol:

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » To 29.04.2010 00:18

Voyageur kirjoitti:Chrystaltailille.

No voihan harmi, minun vilpitön tarkoitukseni kun oli tarjota jotain virkistävästi erilaista. Eihän vain ole niin että tuollaisten, kuin White snake ja Thrice kuunteleminen
aiheuttaa juuri stressaantumista.
Jos USA,n joukot vaikka Afghanistanissa soittaisivat tuota etulinjassa Taleban joukoille,
niin heidän keskuudestaan saattaisi kuulua pyyntö, Kill me Quickly.
Quantanamokin tuntuisi sen rinnalla armaliaalta.
No älä ota minua nyt ihan kuoleman vakavasti.
Olen ollut huomaavinani että olet
huumorintajuinen henkilö.
Mutta jos ihan pieninä annoksina niin kuin siedätyshoitona, sellaisia homeopaattisia
muutaman tahdin annoksia, vaikka iltateen tai kaakaon kanssa. Kahvia ei kannata myöhään juoda se valvottaa ja närästää.

On suurenmoinen asia että olet olemassa, ja että kirjoittelet. :lol:

Kiitos :lol: Jatka vain virkistävien uutuuksien tarjoilua, ehkä muut voivat nauttia siitä :) . En juo kahvia mutta vapaussotaa käyn :wink: Pääasia että joku voi sodan jälkeen laulaa
Freedom, Freedom, Freedom, Freedom!!!! :D (En kyllä muista kenen biisi se oli...) Ehkä se stressikin alkaa laantumaan, sodan jälkeen :P

Onko sinulla enemmänkin kokemusta homeopatiasta/luontaislääkinnästä/tms. ?

Voyageur
Viestit: 493
Liittynyt: Ke 07.04.2010 01:25

Viesti Kirjoittaja Voyageur » To 29.04.2010 15:01

Ei luontaishoidoista sinänsä, eikä homeopatiasta, meidän perheessä se on ollut
vaimon kiinnostuksen kohteita. Hän laittaa aamupuurolautasen viereen kalaöljykapselit
ym, jotka minä kuuliaisesti syön, ilmeisenä toiveenaan että ukko pysyisi terveenä ja viriilinä kaikin puolin.
Mutta kyllä minulle näissä intiaani harrastuksissani, kiinnostuksen kohteena on myös
flora ja fauna. Eikä intiaaneilla sen puoleen muita lääkkeitä ollutkaan, kaikki ne oli luonnosta haettava ja valmistettava. Echinaforce tippojen kehittelijä Alfred Vogel
haki muistaakseni Lakotojen parista näitä kasveja joita hän vei Sveitsiin, ja josta tuli
oma menestys tarinansa. minulla on jossain joku lehtileikekuva Jossa A.Vogel on yhdessä erään Lakotan kanssa. Olisiko se ollut nimeltään Spotted Elk. en muista tarkkaan enkä mene vannomaan, ei nyt pikaisella katsomisella löytynyt sitä kuvaa.

Kirjastoista varmaan löytyy Walter McClintock;in Mustajalat, kirja. sen lopussa on monen sivun luettelo kasveista joita käytettiin lääke ja seremoniallisissa tarkoituksissa.
jossain Kinkereiden osiossa oli maininta tästä kirjasta, että lukijaa oli tökkinyt henkilö nimien käännökset suomeksi.
Vaikka olenkin kritikoijan kanssa samaa mieltä pääperiaatteesta erisnimien kohdalla, se ei jotenkin minua nimenomaan tässä kirjassa häirinnyt.
Minusta tuntuu että tarinat ja henkilöt olivat niin eläviä ja tulivat lähelle lukijaa
että moinen epäjohdonmukaisuus jäi taka alalle,
olikohan se nimimerkki Rikkis kun on laittanut tänne jonnekin linkin englanninkielisestä kirjasta jossa käsitellään kasvien käyttöä intiaanien parissa.
Yhdessä kohdassa oli maininta että piippusavea (catliniitti?) jauhetaan erittäin hienoksi pulveriksi ja nautitaan. en nyt kyllä muista mihin vaivaan,
Kuulostaa hieman hurjalta, mutta saahan siitä varmaankin joitain kivennäisiä.
Tuntuisi kallistuvan uskomushoitojen puoleen.
Mustajalkojen lisäksi itselläni on tästä aiheesta kasviopus, Amerikan luoteisrannikon
kasvillisuudesta Oregonista Alaskaan saakka, yli 500 sivua,
Ja siinä, kaiken muun normaalin detaljirikkauden lisäksi on kuvaukset kasvin käytöstä Natiivien keskuudessa, jos niistä on tietoa.

Rikkis
Viestit: 342
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:51

Viesti Kirjoittaja Rikkis » To 29.04.2010 15:36

Voyageur kirjoitti:Echinaforce tippojen kehittelijä Alfred Vogel - - minulla on jossain joku lehtileikekuva Jossa A.Vogel on yhdessä erään Lakotan kanssa. Olisiko se ollut nimeltään Spotted Elk. en muista tarkkaan enkä mene vannomaan, ei nyt pikaisella katsomisella löytynyt sitä kuvaa.
Kajo' 1/2006.

Voyageur kirjoitti:olikohan se nimimerkki Rikkis kun on laittanut tänne jonnekin linkin englanninkielisestä kirjasta jossa käsitellään kasvien käyttöä intiaanien parissa.
Jep, Densmoren kasviklassikko ojibwoista. Linkki keskustelussa täällä.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » To 29.04.2010 15:41

Pitääpä sit jatkaa kasveista siellä :)

Three Dog Night: Liar

Voyageur
Viestit: 493
Liittynyt: Ke 07.04.2010 01:25

Viesti Kirjoittaja Voyageur » La 01.05.2010 00:45


Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » La 01.05.2010 03:07

Nylon Beat: Shut up :mrgreen:

Vastaa Viestiin