Muse

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
mahpiya
Viestit: 592
Liittynyt: Ke 07.03.2007 21:48

Viesti Kirjoittaja mahpiya » Pe 18.09.2009 19:27

Jari

Mielenkiintoinen kysymys Jari. Vaikea vasta tuohon mutta sanotaan sitten jotain tällaista. On pitkälti tilanteesta riipuvainen, niitä on montakin jotka tuottaa tuota luontaista euforiaa.Vaikea nimetä yhtä mutta sanotaan vaikka Elviksen Always On My Mind. Tätä ainakin soittelin aikoinaan tyttöystävilleni ja hyvin pyyhki. Silti yhtä hyvin pyyhkäisee vaikka Accept'n Winted Dreams ja vaikka Caruso'n Una Furtiva Lagrima.

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Pe 18.09.2009 23:59

Minustakin tuo "Always On My Mind" on hyvä, varsinkin Pet Shop Boys -versiona. Mutta kyllä Johann Pachelbelin jo 1600-luvulla säveltämä "Kaanon" silti hakkaa sen emotionaalisella latauksellaan.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » La 19.09.2009 07:43

Jari Teilas kirjoitti: Nyt sitten kysymykseen: voiskos jotkut teistä kertoa oman erootisimman latauksen omaavan biisin?

Jari
Nyt pitäis määritellä eroottinen lataus :shock: :lol: :?:

Mullon periaate: Elokuvii ei katota eikä musiikkii kuunnella koska haluun fiilistellä mun naista. Se ettei mitään tuu ulkopuolelt vaan kaikki fiilis mikä syntyy on ainutlaatunen just tapauksen mukaan. Muutenhan sitä on kiksautunu musiikist, ei ihmisest :wink:

Sillon kun haluun nussii musiikin kans ni lattarit on hyvii, ne ei vaa jätä senttiikää kehost kylmäks :) Ne tuntuu sillei et sydän saa orkun :D

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » La 19.09.2009 09:36

Chrystaltail kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti: Nyt sitten kysymykseen: voiskos jotkut teistä kertoa oman erootisimman latauksen omaavan biisin?

Jari
Nyt pitäis määritellä eroottinen lataus :shock: :lol: :?:

Mullon periaate: Elokuvii ei katota eikä musiikkii kuunnella koska haluun fiilistellä mun naista. Se ettei mitään tuu ulkopuolelt vaan kaikki fiilis mikä syntyy on ainutlaatunen just tapauksen mukaan. Muutenhan sitä on kiksautunu musiikist, ei ihmisest :wink:

Sillon kun haluun nussii musiikin kans ni lattarit on hyvii, ne ei vaa jätä senttiikää kehost kylmäks :) Ne tuntuu sillei et sydän saa orkun :D
Ööööö...taisin ilmaista asian huonosti. Itse asiassa en tarkoittanut kysyä mikä on mielestänne hyvää kutumusaa, sillä eikös se ole selvää, ettei soul-musasta paremaa sellaista olekaan. Ajattelin vain, että missä kipaleessa on ns. eroottinen lataus? Onko esim. Hendrixin tai SRV:n soitossa erotiikkaa? Entä Janis Joplinin kähinässä?????

Jari
Jari Teilas

Robert Sixcones
Viestit: 252
Liittynyt: Pe 09.03.2007 08:05
Paikkakunta: nord du Québec,

Viesti Kirjoittaja Robert Sixcones » La 19.09.2009 11:27

Se mistä tääkin topikki läks eli Muse ja uus sinkku Uprising
http://www.youtube.com/watch?v=qlE5akH8 ... re=related
TT
member of F.E.W.S.
Hot Damn
Je Vois Tout
Don't go away mad! Just go away!
Robert Sixcornet
Karhu
Wilawane
Blackhand
BlackArse
Uncle Rhinestone
http://cows-finland.org/kuvagalleria/in ... ?cat=10004

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » La 19.09.2009 22:47

Mennääs äkkiä takaisin asiaan!!!

Herra jumala mikä E-lataus tällä ämmällä.
Kyllä on malliesimerkki siitä kun osaa homman, voi vetää ohi taimista ihan miten haluaa. "Crissessä" on aina ollut tyyliä.

Jari

http://www.youtube.com/watch?v=0YSoDaTc ... re=related
Jari Teilas

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » La 19.09.2009 22:55

Jari Teilas kirjoitti:
Chrystaltail kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti: Nyt sitten kysymykseen: voiskos jotkut teistä kertoa oman erootisimman latauksen omaavan biisin?

Jari
Nyt pitäis määritellä eroottinen lataus :shock: :lol: :?:

Mullon periaate: Elokuvii ei katota eikä musiikkii kuunnella koska haluun fiilistellä mun naista. Se ettei mitään tuu ulkopuolelt vaan kaikki fiilis mikä syntyy on ainutlaatunen just tapauksen mukaan. Muutenhan sitä on kiksautunu musiikist, ei ihmisest :wink:

Sillon kun haluun nussii musiikin kans ni lattarit on hyvii, ne ei vaa jätä senttiikää kehost kylmäks :) Ne tuntuu sillei et sydän saa orkun :D
Ööööö...taisin ilmaista asian huonosti. Itse asiassa en tarkoittanut kysyä mikä on mielestänne hyvää kutumusaa, sillä eikös se ole selvää, ettei soul-musasta paremaa sellaista olekaan. Ajattelin vain, että missä kipaleessa on ns. eroottinen lataus? Onko esim. Hendrixin tai SRV:n soitossa erotiikkaa? Entä Janis Joplinin kähinässä?????

Jari
ÖÖÖÖÖÖ, Enks mä sillo kude musiiki kans jos se o must eroottist ? :lol: Niinku henkist kutemist :o

"Erotiikka-sana tulee kreikan kielestä Eros-jumalan nimestä (lat. erotismus) ja tarkoittaa aistillista rakkautta ja rakkauselämää tai yleisesti seksuaalisuutta" by wikipedia.

Mun tulkintaha o iha loogine :mrgreen:

Jari Teilas
Viestit: 2476
Liittynyt: La 24.03.2007 13:56

Viesti Kirjoittaja Jari Teilas » La 19.09.2009 23:22

Oiskohan tässä sitä kyseistä latinkia?
No asiasta toiseen, ainakaan tämän päivän rumpalit ei enää soita näin goovysti!!!

Jari


http://www.youtube.com/watch?v=JxCsIX6iU5o
Jari Teilas

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Su 20.09.2009 00:03

Täss o :D

Marita Taavitsainen - André

"Bretagneen, Provenceen
rypäleitä poimimaan
Päätin vain lähteä
kuvioita muuttamaan
Hedelmät kypsyivät
aina kesän kuumimpaan aikaan
Ja niitä me poimittiin
me kolme mä, michelle ja jean

kertosäe:
Aurinko suuteli meitä, André
Kun kuljettiin hiekkateitä, André
Sun nimes kirjoitin santaan, André
Sen pyyhki tuulet
vielä musta kuulet

Vehreiden köynnösten
alla hänet huomasin
Hän riisui mua katseellaan
jota hieman pakoilin
Kaukana laaksoissa
linnat henkii mennyttä aikaa
Hän katseellaan kuumeen loi
niin haikeesti haitarit soi"

:wink:

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Su 20.09.2009 19:21

Hämähämähäkki 8)

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Su 20.09.2009 23:22

Chrystaltail kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti:
Chrystaltail kirjoitti: Nyt pitäis määritellä eroottinen lataus :shock: :lol: :?:

Mullon periaate: Elokuvii ei katota eikä musiikkii kuunnella koska haluun fiilistellä mun naista. Se ettei mitään tuu ulkopuolelt vaan kaikki fiilis mikä syntyy on ainutlaatunen just tapauksen mukaan. Muutenhan sitä on kiksautunu musiikist, ei ihmisest :wink:

Sillon kun haluun nussii musiikin kans ni lattarit on hyvii, ne ei vaa jätä senttiikää kehost kylmäks :) Ne tuntuu sillei et sydän saa orkun :D
Ööööö...taisin ilmaista asian huonosti. Itse asiassa en tarkoittanut kysyä mikä on mielestänne hyvää kutumusaa, sillä eikös se ole selvää, ettei soul-musasta paremaa sellaista olekaan. Ajattelin vain, että missä kipaleessa on ns. eroottinen lataus? Onko esim. Hendrixin tai SRV:n soitossa erotiikkaa? Entä Janis Joplinin kähinässä?????

Jari
ÖÖÖÖÖÖ, Enks mä sillo kude musiiki kans jos se o must eroottist ? :lol: Niinku henkist kutemist :o

"Erotiikka-sana tulee kreikan kielestä Eros-jumalan nimestä (lat. erotismus) ja tarkoittaa aistillista rakkautta ja rakkauselämää tai yleisesti seksuaalisuutta" by wikipedia.

Mun tulkintaha o iha loogine :mrgreen:
Nykyään ehkä näin, mutta alunperin se tarkoitti aivan eri asiaa; sukupuolivietin henkistynyttä muotoa, jolla ei ollut seksin kanssa mitään tekemistä.

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Su 20.09.2009 23:25

Chrystaltail kirjoitti:Täss o :D

Marita Taavitsainen - André

"Bretagneen, Provenceen
rypäleitä poimimaan
Päätin vain lähteä
kuvioita muuttamaan
Hedelmät kypsyivät
aina kesän kuumimpaan aikaan
Ja niitä me poimittiin
me kolme mä, michelle ja jean

kertosäe:
Aurinko suuteli meitä, André
Kun kuljettiin hiekkateitä, André
Sun nimes kirjoitin santaan, André
Sen pyyhki tuulet
vielä musta kuulet

Vehreiden köynnösten
alla hänet huomasin
Hän riisui mua katseellaan
jota hieman pakoilin
Kaukana laaksoissa
linnat henkii mennyttä aikaa
Hän katseellaan kuumeen loi
niin haikeesti haitarit soi"

:wink:
Onpa kliseinen ja äklö kappale. Vetää vertoja Baddingin pahimmille tuotteille.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ma 21.09.2009 06:12

Simo Hankaniemi kirjoitti:
Chrystaltail kirjoitti:Täss o :D

Marita Taavitsainen - André

"Bretagneen, Provenceen
rypäleitä poimimaan
Päätin vain lähteä
kuvioita muuttamaan
Hedelmät kypsyivät
aina kesän kuumimpaan aikaan
Ja niitä me poimittiin
me kolme mä, michelle ja jean

kertosäe:
Aurinko suuteli meitä, André
Kun kuljettiin hiekkateitä, André
Sun nimes kirjoitin santaan, André
Sen pyyhki tuulet
vielä musta kuulet

Vehreiden köynnösten
alla hänet huomasin
Hän riisui mua katseellaan
jota hieman pakoilin
Kaukana laaksoissa
linnat henkii mennyttä aikaa
Hän katseellaan kuumeen loi
niin haikeesti haitarit soi"

:wink:
Onpa kliseinen ja äklö kappale. Vetää vertoja Baddingin pahimmille tuotteille.
Täh :shock: Laulaaks badding paljonki tytöist vähis kledjuis keskenää hikoilemas? :D :D :D Harmi ko sillo ni karsee ääni :x

Marita on ihana ja söpö unelmanainen :D Se vaa on nii ihana :) :) :)

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ma 21.09.2009 06:19

Simo Hankaniemi kirjoitti:
Chrystaltail kirjoitti:
Jari Teilas kirjoitti: Ööööö...taisin ilmaista asian huonosti. Itse asiassa en tarkoittanut kysyä mikä on mielestänne hyvää kutumusaa, sillä eikös se ole selvää, ettei soul-musasta paremaa sellaista olekaan. Ajattelin vain, että missä kipaleessa on ns. eroottinen lataus? Onko esim. Hendrixin tai SRV:n soitossa erotiikkaa? Entä Janis Joplinin kähinässä?????

Jari
ÖÖÖÖÖÖ, Enks mä sillo kude musiiki kans jos se o must eroottist ? :lol: Niinku henkist kutemist :o

"Erotiikka-sana tulee kreikan kielestä Eros-jumalan nimestä (lat. erotismus) ja tarkoittaa aistillista rakkautta ja rakkauselämää tai yleisesti seksuaalisuutta" by wikipedia.

Mun tulkintaha o iha loogine :mrgreen:
Nykyään ehkä näin, mutta alunperin se tarkoitti aivan eri asiaa; sukupuolivietin henkistynyttä muotoa, jolla ei ollut seksin kanssa mitään tekemistä.
Sorry vaa mut onks joskus ollu ihan tosi aika jollon jollai asial ei oo ollu seksin kans mitää tekemist? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Ei hitto uskois :lol: :lol: :lol:

Löytyyks tost sukupuolivietin henkistyneest muodost joku viralline ote?

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ti 22.09.2009 23:57

Kyllä varmaan löytyy, enhän minäkään asiaa muuten tuntisi. En vain muista, mistä olen lukenut. Kun on lukenut 43 vuotta kaikenlaista, niin useimpien tiedonmurusten lähde on ajat sitten kadonnut mielestä. Se pitää vain hyväksyä.

Kun joskus lueskelen omia vanhoja artikkeleitani, niin yllätyn useinkin jostakin tiedosta, jonka olen jutun teon jälkeen jo unohtanut. Enkä enää muista, mistä lähteestä sekin oli peräisin.

Vastaa Viestiin