Vitun Villi Länsi foorumi....

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
Frank

Vitun Villi Länsi foorumi....

Viesti Kirjoittaja Frank » Ke 07.03.2007 20:31

Eli, tänne siis kaikki jotka sai "kenkää" tuolta hippokraattien ja muiden paskahousujen idyllisestä Hiawatha foorumista... täällä sana on kai vapaa vieläkin eikä tarvii sievistellä munattomien paukapäiden mieliksi... ehkä ihan hyvä vaan että Suomen Intiaani harrastajien pieneen joukkoon ei liity moisia Väyrysiä sittenkään... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...siispä ride on motherfuckers.

A donde el corazon se inclina, el pie camina.

Dakota
Viestit: 644
Liittynyt: Ke 07.03.2007 19:17

Viesti Kirjoittaja Dakota » Ke 07.03.2007 21:42

"Pitää opetella seuraamaan, ennen kuin pystyy johtamaan".... Mä kun luulin, että siellä saattaisi olla potentiaalista porukkaa joita kiinnostaisi lukea asioista niin kuin ne olivat. Syntyisi enemmän keskusteluja oikeista asioista eikä kummasteltaisi kenen nimi kuulostaa hauskimmalta inkkari nimi generaattorissa... Oikeastaan ihan hyvä kun pannasivat, pystyy laskemaan tasan kahdella sormella ketä "jälkeenjääneistä" siellä oikeasti asiat kiinnostivat... Mun puolestani jääköön sinne haihattelemaan ja elämään mielikuvitusmaassa.. Mä sieltä tipahdin jo, ehkäpä joku muukin :wink: .. Mutta tuli siellä loppua kohden ihan asiaakin, tosin ihan muulta taholta kuin perustaja puolelta :D

fantasia mundo, de poca confianza..... Kunhan opettelen.......... :mrgreen:

Wequashim
Viestit: 463
Liittynyt: Ke 07.03.2007 20:49

Viesti Kirjoittaja Wequashim » Ke 07.03.2007 22:26

On sitten hyvä, että on mahdollisuus etsiä uusia hiekkalaatikoita.

vieras

Viesti Kirjoittaja vieras » To 08.03.2007 01:19

hmm.. rekkauksen hyväksymistä odotellessa..

HisWife

ps. *ihan pihalla huuli pyöreenä, mitä oikein on tapahtunut?* :shock:

Dakota
Viestit: 644
Liittynyt: Ke 07.03.2007 19:17

Viesti Kirjoittaja Dakota » To 08.03.2007 02:04

vieras kirjoitti:hmm.. rekkauksen hyväksymistä odotellessa..

HisWife

ps. *ihan pihalla huuli pyöreenä, mitä oikein on tapahtunut?* :shock:
Ei siinä sen kummempaa mitä jo sulle sanoin, tosin jäi hiukan vajaaksi tieto siitä kuinka nyt kaikki neljä :shock: lennettiin pihalle samaan aikaan :shock: Mutta toisaalta ei juuri kiinnosta :wink:

Simo Hankaniemi

lento

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » To 08.03.2007 06:40

Ai osaa Frank espanjaa, olen kateellinen. Pitäisi minunkin opetella muutakin kuin irrallisia sanoja. Aloitin 1981 espanjan kurssin yliopistossa, mutta olisi pitänyt tehdä ahkerasti kotiläksyjä, tahti oli nopea. Oli niin paljon muitakin kursseja, että putosin kärryiltä siinä vaiheessa, kun osasin lauseen "El perro es malo". Tuo lause jäi oppikirjasta mieleen.

Vai pudotettiin sieltä Villistä Lännestä muitakin kuin meitä isoja pahoja poikia. Sen vielä olisin ymmärtänyt, että Mika, Frank ja minä, koska kirjoitustyylimme on ajoittain hieman reipasta. "Intiaanit"-osasto lähti ilmeisesti kasvamaan liian nopeasti. Siitä olisi aikaa myöten tullut liian dominantti, jopa Willi ja Vapaa olisi jäänyt toiseksi.

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: lento

Viesti Kirjoittaja Charlie » To 08.03.2007 07:47

Simo Hankaniemi kirjoitti: Vai pudotettiin sieltä Villistä Lännestä muitakin kuin meitä isoja pahoja poikia. Sen vielä olisin ymmärtänyt, että Mika, Frank ja minä, koska kirjoitustyylimme on ajoittain hieman reipasta. "Intiaanit"-osasto lähti ilmeisesti kasvamaan liian nopeasti. Siitä olisi aikaa myöten tullut liian dominantti, jopa Willi ja Vapaa olisi jäänyt toiseksi.
Tätä minäkin ihmettelin, luulin että olimme olleet kovinkin kilttejä. Ainakin toimme keskusteluun hieman asiaa. Ehkä juuri se harmitti jotakuta.
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » To 08.03.2007 08:16

Ensimmäisenä häädetty ja viimeisenä täällä.

Tosin rekkasin eilen takaisin ja ihmetys olikin suuri tuon lynkkausoperaation johdosta.

Mad Dog Reno
Viestit: 138
Liittynyt: Pe 02.09.2005 20:14
Paikkakunta: HardWood Ranch in Birdland (Kalvolan Lintumaa)
Viesti:

Re: Vitun Villi Länsi foorumi....

Viesti Kirjoittaja Mad Dog Reno » To 08.03.2007 16:32

Frank kirjoitti:Eli, tänne siis kaikki jotka sai "kenkää" tuolta hippokraattien ja muiden paskahousujen idyllisestä Hiawatha foorumista... täällä sana on kai vapaa vieläkin eikä tarvii sievistellä munattomien paukapäiden mieliksi...
Heh! Sää sitt oot ain ni hianovarainen noiss sun palautteis! :wink:
With best regards: Mad Dog Reno

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » To 08.03.2007 17:14

Frankilla on silkkihansikkaat jääneet näköjään ja vaihtuneet nyrkkeilyhanskoihin.

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » To 08.03.2007 22:01

Mä en perusta tommosista pallinaamoista lainkaan kuin noi ylläpitäjät oli "siellä"... oli hanskat tai ei :D . Ja kröhömnn.. vaikka hienovarainen en osais olla ever niin omiani silti puolustan hautaan asti :wink: Talvisodan hengessä :mrgreen:
Viimeksi muokannut Frank, To 08.03.2007 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Frank

Re: lento

Viesti Kirjoittaja Frank » To 08.03.2007 22:02

Simo Hankaniemi kirjoitti:Ai osaa Frank espanjaa, olen kateellinen. Pitäisi minunkin opetella muutakin kuin irrallisia sanoja. Aloitin 1981 espanjan kurssin yliopistossa, mutta olisi pitänyt tehdä ahkerasti kotiläksyjä, tahti oli nopea. Oli niin paljon muitakin kursseja, että putosin kärryiltä siinä vaiheessa, kun osasin lauseen "El perro es malo". Tuo lause jäi oppikirjasta mieleen.

Vai pudotettiin sieltä Villistä Lännestä muitakin kuin meitä isoja pahoja poikia. Sen vielä olisin ymmärtänyt, että Mika, Frank ja minä, koska kirjoitustyylimme on ajoittain hieman reipasta. "Intiaanit"-osasto lähti ilmeisesti kasvamaan liian nopeasti. Siitä olisi aikaa myöten tullut liian dominantti, jopa Willi ja Vapaa olisi jäänyt toiseksi.
Mun osaaminen on pientä... oon käyny Espanja 1:sen pari vuotta takaperin ja osaan just kutakuinkin esitellä itteni ja tilata kaljan espanjaks :P . Mieli tekis lähtee takas iltakouluun opettelee sitä vaan aika ei riitä.

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » To 08.03.2007 22:19

Frank kirjoitti:Mä en perusta tommosista pallinaamoista lainkaan kuin noi ylläpitäjät oli "siellä"... oli hanskat tai ei :D . Ja kröhömnn.. vaikka hienovarainen en osais olla ever niin omiani silti puolustan hautaan asti :wink: Talvisodan hengessä :mrgreen:
Heh,
Etkö olekkaan hienovaraisuuden jumalien lähettiläs niin kuin kuvittelin...

rassipuutsit

hih

Viesti Kirjoittaja rassipuutsit » Pe 09.03.2007 09:01

ihanan pöyristyneitä ihmisiä! :lol: Kirjoitelkaa tänne sitten enemmän, niin saadaan vähän actionia tännekin :wink:

Tiedän tunteen. Minutkin pan(tii)nattiin joku kk sitten eräästä alaan liittyvästä suuresta foorumista. Tänä päivänäkään en tiedä miksi. Se minua sangen suuresti harmittaa, ja syrämmelleni käy, että nuo tekivät kuin viekkaat varkaat ja väärät valtijaat.. Varmaan tallasin virtuaalisesti jonkun pääjehun varpaankynsiä vahingoissa...

Mutta, show must go on, ja jatkakaa :)

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » Pe 09.03.2007 18:23

btw, olin niin täpinöissäni eilen että unohdin kiittää Dakotaa pienestä meikäläisen puolustuspuheenvuorosta, "nameless-foorumilla" kun oli saanut fudua. Taisipa mr Frank myös jotain sananvapauden puolesta sanoa. Gracias.

Vastaa Viestiin