Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
Etsijä
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 14.06.2006 22:29
Paikkakunta: PK-seutu

Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Viesti Kirjoittaja Etsijä » Ke 14.06.2006 22:38

:) Olen 50+ mies pk-seudulta ja etsin vaimoksi ”uskotonta” naista. Toisin sanoen minua kiihottaa jos vaimoni rakastelee toistenkin miesten kanssa. Mitä useammin, sen parempi. Olen kyllä itsekin viriili mies.Ja itse olen tietysti vaimolleni uskollinen jos hän niin tahtoo. Kirjoita email osoitteella: uusiomies@netti.fi
Olen 50+ mies pk-seudulta.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 15.06.2006 22:17

Taitaa olla väärä palsta etsiä itselleen uskotonta naista :idea:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 16.06.2006 08:33

Anonymous kirjoitti:Taitaa olla väärä palsta etsiä itselleen uskotonta naista :idea:
Eiköhän noita naisia riitä joka palstalle nykyään. :twisted: :lol:

kaukööl

Viesti Kirjoittaja kaukööl » Pe 16.06.2006 10:26

Anonymous kirjoitti:Taitaa olla väärä palsta etsiä itselleen uskotonta naista :idea:
Eipäs tekopyhäillä.Herää nykyaikaan.Toki tämä on tanssiin liittyvä palsta ja taustalla on satapäinen ihmislauma selailemassa topiceja.Mitä jos uusiomies onkin oikealla asialla. 8)
Kuka meistä on/ei ole ollut uskoton?Ketä on petetty?Kuka ajattelee/toivoo/pelkää tekevänsä näin muttei ole vielä tullut tilaisuutta?Kenellä on kanttia sanoa tilaisuuden tullen(joka on tekemässä meistä varkkan):EI!Olen uskollinen omalleni,en pakosta vaan rakkaudesta ja omasta vapaasta tahdostani!
Joten ei tämä ollenkaan ole väärä saitti etsiä "uskotonta" naista,ei liioin miestä.
Uusiomies löytää ansaitsemansa,kaltaisensa naisen. :twisted:
Eläköön he onnellisina ja uskottomina lopun elämäänsä. :wink:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 19.06.2006 09:28

kaukööl kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:Taitaa olla väärä palsta etsiä itselleen uskotonta naista :idea:
Eipäs tekopyhäillä.Herää nykyaikaan.Toki tämä on tanssiin liittyvä palsta ja taustalla on satapäinen ihmislauma selailemassa topiceja.Mitä jos uusiomies onkin oikealla asialla. 8)
Kuka meistä on/ei ole ollut uskoton?Ketä on petetty?Kuka ajattelee/toivoo/pelkää tekevänsä näin muttei ole vielä tullut tilaisuutta?Kenellä on kanttia sanoa tilaisuuden tullen(joka on tekemässä meistä varkkan):EI!Olen uskollinen omalleni,en pakosta vaan rakkaudesta ja omasta vapaasta tahdostani!
Joten ei tämä ollenkaan ole väärä saitti etsiä "uskotonta" naista,ei liioin miestä.
Uusiomies löytää ansaitsemansa,kaltaisensa naisen. :twisted:
Eläköön he onnellisina ja uskottomina lopun elämäänsä. :wink:
Halooo kaukööl, tämä on kantrikinkereiden yleinen palsta, eikä tanssiin
liityvä. Tanssijoille on oma palstansa. (onneksi) :twisted:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 19.06.2006 11:28

Anonymous kirjoitti:
kaukööl kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:Taitaa olla väärä palsta etsiä itselleen uskotonta naista :idea:
Eipäs tekopyhäillä.Herää nykyaikaan.Toki tämä on tanssiin liittyvä palsta ja taustalla on satapäinen ihmislauma selailemassa topiceja.Mitä jos uusiomies onkin oikealla asialla. 8)
Kuka meistä on/ei ole ollut uskoton?Ketä on petetty?Kuka ajattelee/toivoo/pelkää tekevänsä näin muttei ole vielä tullut tilaisuutta?Kenellä on kanttia sanoa tilaisuuden tullen(joka on tekemässä meistä varkkan):EI!Olen uskollinen omalleni,en pakosta vaan rakkaudesta ja omasta vapaasta tahdostani!
Joten ei tämä ollenkaan ole väärä saitti etsiä "uskotonta" naista,ei liioin miestä.
Uusiomies löytää ansaitsemansa,kaltaisensa naisen. :twisted:
Eläköön he onnellisina ja uskottomina lopun elämäänsä. :wink:
Halooo kaukööl, tämä on kantrikinkereiden yleinen palsta, eikä tanssiin
liityvä. Tanssijoille on oma palstansa. (onneksi) :twisted:
ja sielläkö niitä usko(ma)ttomia naisia sitten vilisee :lol: :lol: :lol:

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Re: Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ti 20.03.2007 14:35

Etsijä kirjoitti::) Olen 50+ mies pk-seudulta ja etsin vaimoksi ”uskotonta” naista. Toisin sanoen minua kiihottaa jos vaimoni rakastelee toistenkin miesten kanssa. Mitä useammin, sen parempi. Olen kyllä itsekin viriili mies.Ja itse olen tietysti vaimolleni uskollinen jos hän niin tahtoo. Kirjoita email osoitteella: uusiomies@netti.fi
Miten olet ajatellut tämän turvallisuuspuolen? Siis nää kaikki taudit ja muut möröt. Eivät ilmeisesti pelota. Tuntuu vaan venäläisen ruletin pelaamiselta, mutta ehkä se on osa pelin henkeä.

Wequashim
Viestit: 463
Liittynyt: Ke 07.03.2007 20:49

Re: Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Viesti Kirjoittaja Wequashim » Ti 20.03.2007 15:46

Simo Hankaniemi kirjoitti: Miten olet ajatellut tämän turvallisuuspuolen? Siis nää kaikki taudit ja muut möröt.
Sellainen vehje kuin kondomi on keksitty.

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » Ti 20.03.2007 19:17

...ei kellään ois ton numeroa? Sais Siiskonenki pesää...

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Re: Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ke 21.03.2007 11:39

Wequashim kirjoitti:
Simo Hankaniemi kirjoitti: Miten olet ajatellut tämän turvallisuuspuolen? Siis nää kaikki taudit ja muut möröt.
Sellainen vehje kuin kondomi on keksitty.
Kuulemma sitä ei aina jaksa käyttää. Eikä sekään anna sataprosenttista suojaa. Muutenkin luulisi vaikuttavan tunnelmaan jos tietää, että samassa paikassa on hiljattain vieraillut joku potentiaalinen terveysriski. Joka viides ihminen maailmassa kantaa vaarallista tartuntatautia, muitakin kuin näitä veneerisiä. Eikä huuliherpes ja jalkasilsakaan tee gutaa nupullaan olevalle Herkuleelle.

Dakota
Viestit: 644
Liittynyt: Ke 07.03.2007 19:17

Viesti Kirjoittaja Dakota » Ke 21.03.2007 17:32

Sitä ollaan on pikku lauantaina jurrissa ilmoitusta rustailtu. Sehän jo tiedetään, viina on viisasten juoma.. viddu
-D-
Takunl iciyunga wacin
Northern Cree
http://www.youtube.com/watch?v=5mQ9AFPKMn0
"ma wee bonnie lassie" XD

Wequashim
Viestit: 463
Liittynyt: Ke 07.03.2007 20:49

Re: Etsin "monen-miehen-vaimoa"

Viesti Kirjoittaja Wequashim » To 22.03.2007 09:33

Simo Hankaniemi kirjoitti:
Wequashim kirjoitti: Sellainen vehje kuin kondomi on keksitty.
Kuulemma sitä ei aina jaksa käyttää. Eikä sekään anna sataprosenttista suojaa. Muutenkin luulisi vaikuttavan tunnelmaan jos tietää, että samassa paikassa on hiljattain vieraillut joku potentiaalinen terveysriski. Joka viides ihminen maailmassa kantaa vaarallista tartuntatautia, muitakin kuin näitä veneerisiä. Eikä huuliherpes ja jalkasilsakaan tee gutaa nupullaan olevalle Herkuleelle.
Eihän kortsu täydellistä suojaa annakkaan, niinkuin ei anna auton turvavyökään. Se pelaa joka ei pelkää.
Silloinhan Steven Thomasin tapauksen yhteydessä väitettiin, ettei Hiv niin helposti tartu sukupuoliyhteydessä riippuen tietysti viruksen laadusta. Mahdollisuus oli muistaakseni 10-20% luokkaa.

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Pe 23.03.2007 01:24

Tosi on, että lähes kaikki vaarallisetkin tartuntataudit tarttuvat "yllättävän huonosti". Todennäköisyys on parhaimmillaankin vain muutamia kymmeniä prosentteja. Eli todennäköisesti selviää kuin koira veräjästä. Mutta todennäköisyys suurenee sitä mukaa, kun altistuu useammin riskille.

Eräs kaverini, joka on hyvin kokenut näissä asioissa, kertoi sairastaneensa kaikki veneeriset taudit lukuun ottamatta aidsia ja syfilistä. Kysyin häneltä, että "oliko se muka sen arvoista?" Hän vastasi hetkeäkään epäröimättä: "Oli." Joten pakko kai on uskoa. Taidan kuitenkin kysyä uudelleen siinä vaiheessa, kun kaverilla todetaan immuunikato.

Vastaa Viestiin