ITSENÄISYYSPÄIVÄ!

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ti 29.12.2009 13:21

mahpiya kirjoitti: kukaan ei pakota keskustelemaan täällä.
Miun pakkomielle pakottaa mut kirjottaa tänne, pitäs hommata uus :)

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 30.12.2009 11:47

Charlie kirjoitti:Minusta olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla näiden suomimuslimikäännynnäisnaisten perusteluja. Paitsi että "se oli niin komea" ja "sillä oli kivat perhearvot". Minun näet on vaikea ymmärtää edes suomalaiskristittyä, saati -muslimia. Toki jokainen saa löytää onnensa mistä haluaa, mutta olisi kiva joskus kuulla hieman perusteita...
Mie ainaski luulin ko sanotaa et ihmiset o samanlaisii et ne on samanlaisii vaik uskonto on eri. Mut ei ne oo eikä sitä voi tietää ennenko sen näkee. Sitä ei voi tajuta yhelkää aivosolul vaik se ois kui kirkas jot miten erilail samat asiat voi aatel. Se on ko rautaristikko jota joku yhen äkin alkaa kääntää aivoi pitki. Kaik assiit joit on tottunu aattelee tieyl taval kääntyy ihan nurin. Niist joko tykkää tai sit ei. Mie en tykänny.

Mie en koskaa vois elää toisenlaises kulttuuris ja toiseenlaisis säännöis tai arvois mitä miul nyt on ja mis oon omas perhees eläny.

Nyt mie kiljun vaa AAAAAAAAAAAAAAKKKK! ja juaksen karkuu :lol: :lol: :lol:

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 30.12.2009 11:51

Wequashim kirjoitti: Eli eivät puma-naiset ole mikään nykypäivän ilmiö.
Miul on puman takki, Mie oon puma-nainen :shock:

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 30.12.2009 11:58

Wikipedia kertoo pygmeist

"Kongon sisällissodan sekasortoinen tilanne ryöstelevine sotilasjoukkoineen on ollut pygmeille suuri uhka, koska pygmiyhteisöillä ei juurikaan ole ollut kykyä puolustautua aseistautuneista miehistä koostuvia kurittomia joukkoja vastaan. Joidenkin ryhmien piirissä pygmit nähdään (tai nähtiin) eläiminä, joita voi mielensä mukaan tappaa ja joiden lihasta saa taikavoimia. Pygmejä jopa ajoittain syödään muun ruuan puutteessa ja lihaa myydään jopa toreilla. Syytösten mukaan hallituksen joukot ja eri ryhmien sotilaat ovat sisällissodan aikana myös sodomisoineet pygmejä saavuttaakseen taikavoimia."

Sillei käy sit rauhanomaisil kansoil
Mie esitän nyt sen miulle luvatun kiellon :mrgreen: Älkää koskaan maistako pygmin lihaa

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 30.12.2009 12:02

Wequashim kirjoitti:Makuasioista voi aina kiistellä.
Miust jätski on parempaa ko suklaa 8)

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 30.12.2009 12:11

shamaani kirjoitti:
Jos pää ei kestä sitä että vastataan tai kommentoidaan aikaisempiin keskusteluihin, niin eikö silloin kannata pysytellä foorumeilla joissa itse on ainoa keskustelija, edellyttäen tietysti että ei itsekkään ota kantaa omiin keskusteluihinsa, jolloin mitään keskustelua ei itse asiassa synnykkään.

Oikeastaan koko keskustelufoorumi ammottaisi tyhjiä viestejä, mutta ehkä niitä olisi sitten mukavampi lukea. Kukaan ei olisi eri mieltä yhtään mistään, mahtava juttu, olisi aina itse oikeassa...
Oot sie käynt lurkkii shamaani?

Hei miul on just yks semmoi foorumi mis mie oon admin :P Siel ei oo ktn muit enkä mie oo kirjottanu sin mtn. Itseasias sitä ei oo ees aktivoitu kosk mie haluun pitää sen sillai :lol: Siel on tosi rauhottavaa viettää aikaa :D

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ke 30.12.2009 13:00

Charlie kirjoitti:Minusta olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla näiden suomimuslimikäännynnäisnaisten perusteluja. Paitsi että "se oli niin komea" ja "sillä oli kivat perhearvot". Minun näet on vaikea ymmärtää edes suomalaiskristittyä, saati -muslimia. Toki jokainen saa löytää onnensa mistä haluaa, mutta olisi kiva joskus kuulla hieman perusteita...
Egypt Today -lehden artikkelin mukaan Suomessa on noin 2 000 muslimi-käännynnäistä, jotka ovat melkein kaikki naisia. Suurin osa näistä on kääntynyt islamiin kahden viime vuoden aikana. Ja kyseessä on tietenkin sukupuolisuhde muslimimiehen kanssa. Artikkelissa "Marika"-niminen suomalais-muslimi selittää uutta olotilaansa, että hänellä on nyt "täydempi olo" (feels more full), kun aiemmin tuntui tyhjemmältä. Ja "muslimisiskojen" kanssa tuntuu läheisemmältä kuin aikaisemmin kapakkakavereiden kanssa.

Aikoinaan antropologian kursseilla neljännesvuosisata sitten tein havainnon, että naisten toiseus-innostuksen taustalta löytyi melkein aina kulttuuri-, rotu- ja säätyrajat ylittävä sukupuolisuhde. Miesten kohdalla näin ei ollut juuri koskaan. Tässä olisi hyvä tutkimusaihe jollekin puuhapetelle.

shamaani
Viestit: 1397
Liittynyt: Pe 07.09.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja shamaani » Ke 30.12.2009 14:59

Chrystaltail kirjoitti:
Oot sie käynt lurkkii shamaani?

Hei miul on just yks semmoi foorumi mis mie oon admin :P Siel ei oo ktn muit enkä mie oo kirjottanu sin mtn. Itseasias sitä ei oo ees aktivoitu kosk mie haluun pitää sen sillai :lol: Siel on tosi rauhottavaa viettää aikaa :D
En lurkkia mutta aukin...

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » To 31.12.2009 12:22

Onks se joku armeijakysymys?

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 13.01.2010 15:32

Taisi Yasmeenin usko olla hepposilla perusteilla kun ei yhtään kriittistä keskustelua suvainnut. Sääli...
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Ke 13.01.2010 17:39

Opettajille ei sanota vastaan.....

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Pe 15.01.2010 13:08

Chrystaltail kirjoitti:Opettajille ei sanota vastaan.....
Mie korjaan jot opettajil ja inkkareil ei sanota vastaan :wink:

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Pe 15.01.2010 23:09

Chrystaltail kirjoitti:
Chrystaltail kirjoitti:Opettajille ei sanota vastaan.....
Mie korjaan jot opettajil ja inkkareil ei sanota vastaan :wink:
Kyllä opettajille ja inkkareille saa sanoa vastaan. Tosin inkkarit eivät ole tottuneet siihen, että valkonaama sanoo heille vastaan "intiaanikysymyksissä". He uskovat, että kaikki menee läpi kuin väärä raha.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » La 16.01.2010 12:13

Ei ne oo tottunu et niille sanotaan vastaan missää kysymyksis... Varsinkaa miehet :lol:

Mut se nyt on yleist kaikil miehil :lol: :lol: :lol:

Wequashim
Viestit: 463
Liittynyt: Ke 07.03.2007 20:49

Viesti Kirjoittaja Wequashim » To 28.01.2010 17:53

Simo Hankaniemi kirjoitti:Tyttöjen sukuelinten silpominen kuuluu islamiin, jos sitä esiintyy varsin yleisesti islamilaisissa maissa Itä-Afrikasta Indonesiaan, eikä islam ole sitä koskaan vastustanut. Kuka imaami, mulla tai mufti on koskaan antanut yhtään pimpslooran silpomisen vastaista fatwaa, eli uskonnollista määräystä?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ali_Gomaa
Se että silpominen on alkanut Egyptissä jo yli 2 000 vuotta sitten ei merkitse tässä yhteydessä mitään. Yhtä hyvin voitaisiin sanoa, ettei kynttilöiden polttaminen kuulu kristinuskoon, koska tapa on vuosituhansia kristinuskoa vanhempi.
Monet ateistit lukevat Raamattua voidaksen kritisoida sitä kristityille. Silloin voidaan siis sanoa, että Raamatun lukeminen kuuluu ateistien toimeenkuvaan.

Vastaa Viestiin