Esittäytyminen Charlie/Mika

Historiaan ja historianharrastukseen liittyvä keskustelu
Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Esittäytyminen Charlie/Mika

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 07.03.2007 20:46

Ok, koska edeltäviltä foorumeilta jengi tuntee minut eri nimillä. Tuo Charlie joka minulla on täällä käyttäjä tunnuksena oli lännenampumiseen kehittämäni puoliverisen alter ego. Mika ihan vaan suomalaisittain kotoisasti. Harrasteet: Paskan jauhaminen netissä, kiusoittelu, intiaanehin, tai lähinnä Lakotoihin liittyvä lueskelu ja uudelleenluonti (siis jonkinmoista kokeilevaa argeologiaa/historiaa jne.)

Olen siis myös tämä foorumin ylläpitäjä, ja koska uskon melko rajoittamattomaan sananvapauteen täällä on ehkä joskus villi meno. Puutun siihen sitten jos poliisi käskee. Bailatkaa, nauttikaa...
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » Ke 07.03.2007 21:27

Joo ja mä oon Kärsämäen Eemeli... eli ilmoittaudun palvelukseen tällekkin foorumille koska se on näemmä hyvä tapa ja korrektihan mä toki olen.
Eli tulevaisuudessa kaikki mahdolliset korvausvaateet ja ukaasit mun viesteistä ja niistä seuranneista oikeudenkäynneistä voi osoittaa siis nimimerkille Frank.
Hauska tavata everyone.

Simo Hankaniemi

esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Ke 07.03.2007 21:55

Tervehdys,

Olen Simo Hankaniemi tällä ja joillakin muillakin foorumeilla. Mukava juttu, että täällä uskotaan sananvapauteen. En oikein viihdykään muunlaisilla foorumeilla. Meikäläisellä on tapana käyttää sananvapautta.

Olen kiinnostunut erityisesti preeriaintiaanien kulttuureista, mutta myös apacheista ja monesta muustakin asiasta. Metsästys ja sodankäynti ovat etenkin mielenkiinnon esineinä.

Wequashim
Viestit: 463
Liittynyt: Ke 07.03.2007 20:49

Viesti Kirjoittaja Wequashim » Ke 07.03.2007 22:20

Mä olen Magua Shawneelinen. Pohjoisten havumetsien puolivapaa algonkionalisti. Kiinnostus P-Amerikan intiaanien historiaan ja hiukan kulttuureihin pa. Mississippi-joen itäpuolen heimoihin.

Dakota
Viestit: 644
Liittynyt: Ke 07.03.2007 19:17

Viesti Kirjoittaja Dakota » Ke 07.03.2007 23:42

Ja mulla ei ole sana hallussa niin kuin eräillä, mutta mielelläni mä nokkelia vastauksia luen :wink:
Mutta "Hei, olen Dakota ja olen inkkari riippuvainen". Elikkä kiinnostuksen kohteena on Pohjois-Amerikan intiaanien historia ja elämä ammoisina aikoina. Pikku hiljaa alkanut huomaamaan asioiden massiivisuuden joten yrittänyt tässä keskittyä tasangoille.
Tänne löysin sattuman kaupalla ja onneksi pikkuisen onnenkin takia (ja sitä edellistä hiekkalaatikkoa onkin jo kehuttu tarpeeksi niin en siitä tämän enempää mainitse.)
Mutta mukava päästä tänne isojen poikain leikkeihin mukaan joten kiitos siitä Charlie!

Niin ja melkeimpä unehtui :oops: Kiitos Frankille avataresta :)
Viimeksi muokannut Dakota, To 08.03.2007 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mahpiya
Viestit: 592
Liittynyt: Ke 07.03.2007 21:48

Viesti Kirjoittaja mahpiya » To 08.03.2007 08:06

Hau mitakuyepi. Mahpiya emaciyapelo. Joo..eli sama kaveri tuolta "Hiawatha"-kerhosta.
Jep, inkkarit on suuri kiinnostuksen kohde aina sieltä hopeanuoli-kerhosta asti. Lakhotat olis suurennuslasin alla erityisesti mutta toki muutkin heimot kiinnostaa.

Brazos
Viestit: 556
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:00
Paikkakunta: Yön pimeät kujat

Viesti Kirjoittaja Brazos » To 08.03.2007 08:23

Tyhmä, ruma ja ilkeä.

Tarvitaanko muuta?

Robert Sixcones
Viestit: 252
Liittynyt: Pe 09.03.2007 08:05
Paikkakunta: nord du Québec,

Viesti Kirjoittaja Robert Sixcones » Pe 09.03.2007 10:51

Tervehdys niin uudet kuin vanhatkin. Täällähän hyvä ja aktiivi meno. Tässä mä!
http://cows-finland.org/kuvagalleria/di ... =157&pos=3
TT
member of F.E.W.S.
Hot Damn
Je Vois Tout
Don't go away mad! Just go away!
Robert Sixcornet
Karhu
Wilawane
Blackhand
BlackArse
Uncle Rhinestone
http://cows-finland.org/kuvagalleria/in ... ?cat=10004

Crossfox
Viestit: 151
Liittynyt: To 08.03.2007 23:18

Viesti Kirjoittaja Crossfox » Pe 09.03.2007 12:41

8)
Viimeksi muokannut Crossfox, Pe 29.01.2010 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

HisWife
Viestit: 38
Liittynyt: To 08.03.2007 01:11
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja HisWife » La 10.03.2007 00:19

no heipähei! joku saattaa mutkin muistaa eräältä toiselta foorumilta. piti seurata 'tiedon jälkiä' tänne, kun inkkariosio hiljeni tyystin.. :lol: :lol:
pienestä asti on tullut katsottua 'kuukauden western' isukin kanssa.. kauhistus, silloin oli vielä mustavalkotv ja vain kaksi kanavaa.. :wink: :D serkkupoikien leikeissä musta tehtiin aina inkkari, kun pojat olivat niin sheriffiä.. kiinnostus länttä ja erityisesti intiaaneja kohtaan on säilynyt niistä päivistä asti, erityisesti heidän elämäntyylinsä on kiinnostanut. (tästä kai tarttunut myös telttailu- ja retkeilyinnostus) monta vuotta oli nää harrastukset unholassa, mutta nykyisen mieheni myötä on kiinnostus taas herännyt. hän on myös ulkoilmaihminen ja kiinnostunut intiaaneista. viime aikoina on alkanut kummasti kiinnostaa myös villiin länteen ja intiaaneihin liittyvä historia. vielä musta ei ole väittelemään, mut tiedonjano on valtava, joten olen täällä ennen kaikkea oppimassa uutta.
If you love something, set it free. If it comes back to you, it's yours. If it doesn't, it never was.
Kuva

Dakota
Viestit: 644
Liittynyt: Ke 07.03.2007 19:17

Viesti Kirjoittaja Dakota » Ke 14.03.2007 13:33

Pistäkäähän kaikki vähän taustoja ittestänne ja kiinnostuksen kohteista.

wenona
Viestit: 282
Liittynyt: Ti 13.03.2007 16:33

Viesti Kirjoittaja wenona » Ke 14.03.2007 15:48

No, kyllähän minut jo jokunen täällä tuntee, no tuntee, minkä tuntee, kun en itsekään niin itseäni aina tunne. :lol:
Intiaaneista olen kiinnostunut ihan tosissaan ja sen lisäksi historiasta ihan yleensä.

Mad Dog Reno
Viestit: 138
Liittynyt: Pe 02.09.2005 20:14
Paikkakunta: HardWood Ranch in Birdland (Kalvolan Lintumaa)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mad Dog Reno » Ke 14.03.2007 16:04

Niin tuoltahan meidät löytää jos ei muuten tunne, siis tuon www napiskuukkelin takaa. :wink:

Tässä jos ei ossoo painaa sitä... http://personal.inet.fi/private/maddogreno/

Btw. pitää yrittää päivittää kun tuota perheen lisäystä on pukannunna...
With best regards: Mad Dog Reno

HisWife
Viestit: 38
Liittynyt: To 08.03.2007 01:11
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja HisWife » Ke 14.03.2007 17:57

Mad Dog Reno kirjoitti:Niin tuoltahan meidät löytää jos ei muuten tunne, siis tuon www napiskuukkelin takaa. :wink:

Tässä jos ei ossoo painaa sitä... http://personal.inet.fi/private/maddogreno/

Btw. pitää yrittää päivittää kun tuota perheen lisäystä on pukannunna...
ohhoh.. oottepas te taitavia käsistänne! :shock: :shock: :D :D
If you love something, set it free. If it comes back to you, it's yours. If it doesn't, it never was.
Kuva

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » Ke 14.03.2007 18:09

Mad Dog Reno kirjoitti:Btw. pitää yrittää päivittää kun tuota perheen lisäystä on pukannunna...
Ai taasko? Well onnea nyt vaan sitten eli lila waste ja hoka hey!

Vastaa Viestiin