Kysymys Power Dancelle

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Vieras

Kysymys Power Dancelle

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 17.10.2005 18:36

Oletteko huomanneet, että tanssiarkisto ei aukee, eikä 2005 opetetut tanssit?

Toinen vieras

Viesti Kirjoittaja Toinen vieras » Ma 17.10.2005 19:31

Ja muutenki Power Dancen sivujen kuvagalleria ei ole toimiva. Ei kertakaikkiaan jaksa odottaa, että kuvat aukeavat. Ja haluttais kuitenki niitä katsella :)

Sari
Viestit: 38
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja Sari » Ti 18.10.2005 20:30

Ja nää kommentithan piti antaa täällä, eikä esim. suoraan webmasterille s-postitse? :roll: Mulla ainaki kuvat aukee niinku pitää, voisko syy olla omassa siirtonopeudesta?

höh

Viesti Kirjoittaja höh » Ke 19.10.2005 09:53

miksi PD tunnit on niin usein peruttu?

Maiju
Viestit: 20
Liittynyt: Pe 14.10.2005 08:09

Viesti Kirjoittaja Maiju » Ke 19.10.2005 10:20

Useinko??? Ei minusta, sillä pyrin käymään jokaisella tunnilla. :shock:
Ja jos on peruttu niin siihen on ollut jokin syy, esim. Leipätyö, ylityö, koulutusta, tanssi tapahtumia, sairasloma..tai jotakin ihan pätevää muuta syytä...ei niitä tunteja koskaan ole huvikseen peruttu.

Ja paremmin saisit vastauksen jos kävisit Power Danden sivuilla kysymässä miksi mikäkin tunti tai tunnit on peruttu.
Luulen että saisit sieltä vastauksen ihan oikeilta ohjaajilta, sillä mä olen alkeissa ja jatkoissa rivissä oleva rivitanssija, joka haluaa harrastaa jotakin kivaa ja mukavaa liikuntamuotoa kivojen ja mukavien ihmisten kanssa :D

Kikka
Viestit: 83
Liittynyt: Ma 05.09.2005 22:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kikka » Ke 19.10.2005 14:43

Sari kirjoitti:Ja nää kommentithan piti antaa täällä, eikä esim. suoraan webmasterille s-postitse? :roll: Mulla ainaki kuvat aukee niinku pitää, voisko syy olla omassa siirtonopeudesta?
PD albumin sivujen aukeamisnopeus tosiaan riippuu aivan siitä, mitä koneessasi on kapasiteetteja. Sivut on rakennut ulkomuotoonsa siksi, että jokaisen on helppo katsoa yhtä sivua tiiraamalle, mitkä kuvat haluavat nähdä isompana.

Jos koneenne ei suostu avaamaan albumisivua, niin toinen kuvien katsomis mahdollisuuskin löytyy. Numeroin kuvat ja nyt uusimmat numerot ovat: Vöyrin kisat 1119-1204 ja Scooter Hesassa 1205-1233. Kun laitat osoitteeksi http://www.powerdance.net/1119.htm näet ekan Vöyri kuvan. Kun vaihtelen numeron tilalle aina suurempaa numeroa, niin näet lisää kuvia.

Pahoittelen, että joitakin päiviä ei tanssiarkisto ja tanssitunnit 2005 ei auennut. Syynä oli, että päivitetty sivu ei vain ollut siirtynyt koneeltani webhotelliin. Tälläisistä toivoisin ilmoituksen sähköpostiini. Sieltä näen ne kaikkein nopeiten ja pystyn tekemään mahdolliset korjaukset mahdollisimman pian. Kinkereillä käyn vain joskus ehtiessäni, joten tämän kautta tiedon mulle kulkeminen saattaa kestää kauankin!
Kuva

Toinen vieras

Viesti Kirjoittaja Toinen vieras » Ke 19.10.2005 18:32

:D Kiitos vastauksesta. Ensi kerralla ollaan fiksumpia ja kysytään suoraan s-postilla. Ei sitä näköjään aina ajattele loppuun saakka :oops: :oops: Tsemppiä ja tanssin iloa kaikille :D :o

Vieras

Kysymys Power Dancelle

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 25.10.2005 09:36

Eikö Power Dance enään opeta tapahtumissa, vai eikö tapahtumissa opetettuja tansseja enään laitetakkaan osioon: Tapahtumissa opetetut tanssit.
En tarkoita kysymystä pahalla, vaan mielenkiinnolla asiaa kohtaan.
Olisi kiva tietää mitä missäkin tapahtumassa on opetettu.. tarkoitan tapahtumia joissa tanssijat käyvät.
Tietääkseni Power-tanssijat ovat ns. liikkuvaa sorttia, ja käyvät aika hyvin erilaisissa tapahtumissa. Vai onko asia näin?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 27.10.2005 10:29

Ne taitaa olla nyt syyslomilla :)

Kikka
Viestit: 83
Liittynyt: Ma 05.09.2005 22:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Kysymys Power Dancelle

Viesti Kirjoittaja Kikka » To 27.10.2005 12:24

Anonymous kirjoitti:Eikö Power Dance enään opeta tapahtumissa, vai eikö tapahtumissa opetettuja tansseja enään laitetakkaan osioon: Tapahtumissa opetetut tanssit.
En tarkoita kysymystä pahalla, vaan mielenkiinnolla asiaa kohtaan.
Olisi kiva tietää mitä missäkin tapahtumassa on opetettu.. tarkoitan tapahtumia joissa tanssijat käyvät.
Tietääkseni Power-tanssijat ovat ns. liikkuvaa sorttia, ja käyvät aika hyvin erilaisissa tapahtumissa. Vai onko asia näin?
Minä päivitän sivuja. Minä etsin tapahtumien jälkeen tiedot opetetuista tansseista ja jos niitä löytyy, niin laitan tiedot myös PD sivulle.
Eli syyllinen ilmoittautuu ;)

Edellinen kirjaus PD:n tapahtumasivuille on Katajiston kartanon rivitanssi illasta elokuulta. Sen jälkeen meikäläinen on ollut Vöyrissä kisaamassa ja Scooteria katsomassa Hesassa. Vöyrissä en valitettavasti ehtinyt yhteenkään workshoppiin, joten tanssit eivät jääneet muistiin ja tietoja en löytänyt netistäkään. Scooterin tapahtumassa oli opettamassa Jorma, Minna ja Tiina. Minnan ja Tiinan tanssien nimet ja lakanat löydän, mutta valitettavasti en muista Jorman opettamien tanssien nimiä... enkä siksi pysty lakanoitakaan etsimään. Tein ratkaisun, etten krijaa tätäkään tapahtumaa, koska lista olisi vajavainen.
Ruotsin mestaruuskisojen opetettujatanssejakin etsin silloin kesällä, enkä valitettavasti löytänyt niitä.
Suurempaa metsästystyötä en ole ryhtynyt tekemään. Tarkoitan, että olisin alkanut meilailemaan/soittelemaan hankkiakseni tietoja. Aikani ei valitettavasti riitä sellaiseen tällähetkellä.
Tapahtumissa ollessani en jaksa kulkea kynän ja paperin kanssa kirjaamassa tietoja ylös, vaan nautin itse tapahtumista - valitettavasti ;)

Jos joku on niin ystävällinen, että näkee vaivan ilmoittaa mulle tapahtumien opetettuja tansseja koreografeineen, niin mielelläni otan tietoja vastaan!!!!!!!!!! Heti koneelle ehdittyäni sitten naputan niitä PD:n sivuille. Tiedot saavuttavat minut osoitteesta webmaster@powerdance.net

~Kikka~
Kuva

Kikka
Viestit: 83
Liittynyt: Ma 05.09.2005 22:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Kysymys Power Dancelle

Viesti Kirjoittaja Kikka » Pe 28.10.2005 12:52

Kikka kirjoitti: Jos joku on niin ystävällinen, että näkee vaivan ilmoittaa mulle tapahtumien opetettuja tansseja koreografeineen, niin mielelläni otan tietoja vastaan!!!!!!!!!! Heti koneelle ehdittyäni sitten naputan niitä PD:n sivuille. Tiedot saavuttavat minut osoitteesta webmaster@powerdance.net
~Kikka~
ISO KIITOS PRIVAPOSTISTA!! Hesan Scooter tapahtuman osalta Power Dancen sivut on päivitetty :)
~Kikka~
Kuva

Vastaa Viestiin