Opettaminen

Tanssiin liittyvä keskustelu
Tuija

Opettaminen

Viesti Kirjoittaja Tuija » Pe 23.09.2005 08:42

Nyt alkoi paras keskusteluaihe aikoihin rivitanssi.netin sivuilla: ohjaajat kirjoittaa sinne opettamansa tanssit, ja laittaa linkit niiden lakanoihin.

Toivottavasti mahdollisimman moni ohjaaja viittis käydä sinne kirjaamassa tuntiensa jälkeen, niin pääsis seuraamaan, mitä tansseja eri puolilla Suomea tällä hetkellä tanssitaan. :roll:

No nyt!

Viesti Kirjoittaja No nyt! » Pe 23.09.2005 10:10

Hei! Mä kannatan ajatusta, et ohjaajat kirjaisivat opettamansa tanssit. Ja voisivatko he laittaa tännekin opettamansa kantritanssit. Ja mikä sen estäis et kaikki muutkin laittaisivat tänne uudet kantritanssinsa.

Sari
Viestit: 38
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja Sari » La 24.09.2005 00:25

nimim. No Nyt!
Eikö mielestäsi ole aika turhaa pitää päällekkäisiä triidejä kahdessa paikkaa?

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » La 24.09.2005 02:58

Sari kirjoitti:nimim. No Nyt!
Eikö mielestäsi ole aika turhaa pitää päällekkäisiä triidejä kahdessa paikkaa?
Sari muuten, ku kaikki ei seuraa tota rivitanssi palstaa. Se on aikas kuollu paikka nykysin :o
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Minä vaan..

Viesti Kirjoittaja Minä vaan.. » La 24.09.2005 18:24

Eikös se ole hiukan turhaa ruveta niitä tansseja kirjaamaan johonkin keskustelupalstalle, kun useampikin seura ylläpitää vastaavaa listausta omilla nettisivuillaan..? :roll:

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » La 24.09.2005 21:03

Minä vaan.. kirjoitti:Eikös se ole hiukan turhaa ruveta niitä tansseja kirjaamaan johonkin keskustelupalstalle, kun useampikin seura ylläpitää vastaavaa listausta omilla nettisivuillaan..? :roll:
Mut ku kaikil yhistyksil ei oo omii sivui :roll: Ja kuitenki eri puolil Suomee tanssitaa erilaisii tanssei. Vaik noi "hitti tanssit" taitaa olla ny kaikkial Suomes samoi, mitä ne ny sit onkaa :roll:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Sari
Viestit: 38
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja Sari » Su 25.09.2005 01:47

kantrimimmi kirjoitti: Sari muuten, ku kaikki ei seuraa tota rivitanssi palstaa. Se on aikas kuollu paikka nykysin :o
Statistiikasta näkee että lukijoita kyllä on, ihmiset vaan arahkoja kommentoimaan :) Eihän se nyt toisaalta haittaa vaikka olisikin molemmissa sama triidi, mutta epäilen jaksaako ihmiset käydä useempaan paikkaan samoja kirjoittelemassa...

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Su 25.09.2005 15:22

No ku ei tonne rivitanssi palstalle kukaa "vieras" uskalla kommentoida, ku siel tuntuu välil olevan joku oma piiri :wink:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Ritu

Viesti Kirjoittaja Ritu » Ke 28.09.2005 09:31

Hei Kantrimimmi, BCD:llä on omilla sivuilla "tanssinohjaus" kohdassa paikkakunnittain (Tornio, Kemi, Rovaniemi) ohjaamamme tanssit ja pyrimme myös saamaan useimmista tansseistamme opetusvideot sinne mahdollisimman pian. Tanssien päivittäminen moneen paikkaan on melko työlästä ja joku foorumi jää kuitenkin vahingossa päivittämättä ja se ei taas oo mukavaa. Eli piipahda aina silloin tällöin sivuillamme, niin näet mitä me täällä pohjoisessa tanssahtelemme. Yritämme pysyä ajan hengessä, joten nytkin meillä on menossa Scooter Lee-teema, kun hän kerran on tässä lähiaikoina tuonne Leville tulossa.

BCD:n kotisivuosoite on:
www.borderlinecountrydancers.fi

Mukavia tanssitunteja toivottelee pohjoisen Kantrimamma Ritu

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ke 28.09.2005 15:57

Nooo, sori Ritu, mua ei kiinnosta Scooter Lee :wink: Rouvan musa ei nappaa :lol:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke 28.09.2005 22:07

Voi että jaksaa ottaa päähän tuo asennoituminen siihen, että joku keskustelupalsta on parempi kuin toinen tai jonnekin palstalle ei uskalla/viitsi kirjoittaa kun siellä on joku oma piiri tms. Kai sellaisen kommentin voi heittää mistä tahansa keskustelupalstasta, tietyt käyttäjät on aktiivisia kommentoimaan ja se näkyy sitten palstan yleisnäkymässä. Mun mielestä tämä palsta on ihan toimiva, varsinkin niille, jotka ovat kiinnostuneet laajemmalti cw touhusta eikä vaan tanssista, rivitanssi-palsta taas palvelee hyvin tanssista ja siihen liittyvästä kiinnostuneita. Itse vierailen säännöllisesti molemmissa ja yritän suhtautua avoimesti kaikkiin palstailijoihin. Ärsyttää vaan nuo asiattomuudet.

Sari
Viestit: 38
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja Sari » Ke 28.09.2005 22:40

kantrimimmi kirjoitti:Nooo, sori Ritu, mua ei kiinnosta Scooter Lee :wink: Rouvan musa ei nappaa :lol:
No siitä nyt vissiin ei ollut tää taas kiinni, kiinnostaako scooter vai ei. Ritu vaan mainitsi asiasta ettei kukaan seuraavaksi itke että "Miks teil on nii paljon scooteriin opetusta". Ihan oikeesti, välillä kannattaa miettiä mitä kirjoittelee ennenkuin laittaa näppiksensä laulamaan ;)

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ke 28.09.2005 23:30

Anonymous kirjoitti:Voi että jaksaa ottaa päähän tuo asennoituminen siihen, että joku keskustelupalsta on parempi kuin toinen tai jonnekin palstalle ei uskalla/viitsi kirjoittaa kun siellä on joku oma piiri tms. Kai sellaisen kommentin voi heittää mistä tahansa keskustelupalstasta, tietyt käyttäjät on aktiivisia kommentoimaan ja se näkyy sitten palstan yleisnäkymässä. Mun mielestä tämä palsta on ihan toimiva, varsinkin niille, jotka ovat kiinnostuneet laajemmalti cw touhusta eikä vaan tanssista, rivitanssi-palsta taas palvelee hyvin tanssista ja siihen liittyvästä kiinnostuneita. Itse vierailen säännöllisesti molemmissa ja yritän suhtautua avoimesti kaikkiin palstailijoihin. Ärsyttää vaan nuo asiattomuudet.
No mun mielest tuol ny vaan sattuu olemaan se oma piiri (siis rivitanssi.netis). Mut se onki mun mielipide. Ja jostain vieraast se voi tuntuukki silt, ettei viitti avata siel suutaan. Ja jos sä mua tarkotit tolla asiattomuudella???? Niin mä en oo sanonu, et jompi kumpi on parempi palsta.
Ja sit Sari, mä sanoinki vaan oman mielipiteeni Scooterist (ja sä tietty rakastat rouvan musaa :lol: ) ja tähän maailmaanha mahtuu monii mielipiteit joka asiast. Ja Ritu laitto tohon viestiinsä ton kantrimimmin eli vastasin siihen, et mua ei kiinnosta Scootter.. Ja Rituhan käski vierailemaan niitten sivuil useesti...
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Hubaa

Viesti Kirjoittaja Hubaa » To 29.09.2005 13:45

Ritu kirjoitti:Hei Kantrimimmi, BCD:llä on omilla sivuilla "tanssinohjaus" kohdassa paikkakunnittain (Tornio, Kemi, Rovaniemi) ohjaamamme tanssit ja pyrimme myös saamaan useimmista tansseistamme opetusvideot sinne mahdollisimman pian. Tanssien päivittäminen moneen paikkaan on melko työlästä ja joku foorumi jää kuitenkin vahingossa päivittämättä ja se ei taas oo mukavaa. Eli piipahda aina silloin tällöin sivuillamme, niin näet mitä me täällä pohjoisessa tanssahtelemme. Yritämme pysyä ajan hengessä, joten nytkin meillä on menossa Scooter Lee-teema, kun hän kerran on tässä lähiaikoina tuonne Leville tulossa.

BCD:n kotisivuosoite on:
www.borderlinecountrydancers.fi

Mukavia tanssitunteja toivottelee pohjoisen Kantrimamma Ritu

Kantrimimmi: Ritu pyysi piipahtamaan aina silloin tällöin sivuillamme, ei käskenyt usein siellä käymään.....tarkkuutta, tarkkuutta :wink:

Rivitanssinetissä käyn useinki ja joskus kommentoin enkä kuulu sisäpiiriin.

Sari on oikeassa. Positiivinen asennoituminen on paljon mukavampaa.....

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 29.09.2005 14:55

No mulle se on ihan se ja sama (siis useesti ja silloin tällöin) :lol:
Ja vierailenhan mäkin tuolla rivitanssi.netis, mut harvemmin mitään sinne kirjotan. Ja mä tarkotin tolla sisäpiiril tota, et joskus tuntuu, et kaikki muut tuntee toisensa ja niil on omat inside jutut :)
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vastaa Viestiin