Country-tanssinohjaajien kokoontuminen

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Vieras

Country-tanssinohjaajien kokoontuminen

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke 10.03.2010 20:47

Huomasin tapahtumakalenterissa kokoontumisen, jonka järjestää Meri Lapin Country. Onkohan liian aikaista ottaa käyttöön Country-tanssinohjaajien nimi. Se voi aiheuttaa hieman sekaannusta ja yhdistysrekisterissä Suomen County-tanssinohjaajat ry. on toistaiseksi vielä varattu. :roll:

vieraskans

Viesti Kirjoittaja vieraskans » Ke 10.03.2010 20:53

Samaa ihmettelin itsekkin. Eikö Suvi maininnut, että uusi nimi on vasta rekisteröinnissä menossa eli ei vielä virallinen. Kummastuttaa

vierasjo

Viesti Kirjoittaja vierasjo » To 11.03.2010 09:49

Kohta varmaan on rivitanssiohjaajat ja kantritanssiohjaajat. Varmaan tämä on homman juju :? Kumpaan kuuluis :shock: Vaan mistä minä tiedän, mikä homman nimi on :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 11.03.2010 10:02

Eihän rivitanssiohjaajankaan ole pakko kuulua yhdistykseen, välillä vähän siltä kuullostaa. Voi olla rivitanssiohjaaja jos ohjaa rivitanssia ja kantritanssiohjaaja jos sitä termiä haluaa käyttää. Ei termejä ole varattu minnekkään.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 11.03.2010 16:05

kuuluvatko zumbaohjaajat yhdistykseen ? missä voisi kouluttautua ?

Riikka
Viestit: 9
Liittynyt: Su 05.10.2008 12:22

Viesti Kirjoittaja Riikka » To 11.03.2010 16:14

Mä tulkitsin tuon asian vaan silleen, että kyseessä on tapaaminen, minne voivat osallistua ne rivitanssiohjaajat, joille countrytanssi on lähellä sydäntä.

Eli olettaisin, että tuolla tapahtuman nimellä halutaan kuvata tapahtuman luonne. Näin jokainen ohjaaja voi itse pohtia, mahtaako olla ko. tilaisuuden kohderyhmää vaiko eikö.

ihmettelijä

Viesti Kirjoittaja ihmettelijä » To 11.03.2010 16:58

Anonymous kirjoitti:kuuluvatko zumbaohjaajat yhdistykseen ? missä voisi kouluttautua ?
Mistä tää tuli???

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 11.03.2010 17:18

Anonymous kirjoitti:kuuluvatko zumbaohjaajat yhdistykseen ? missä voisi kouluttautua ?
:D :D :D haha :D :D :D :D

Vieraalle:

www zumba com
Siellä ne koulutukset on
Jos vaan kurssin käydä jaksaa
Pitää se kyllä ite maksaa
Tajuan toki, että nyt kenkkuillaan
Ei se mitään, näin vastaillaan
Zumba on todella mukavaa
Rivitanssi: Ihanaa
Mitäpä muuta tähän sanoa vois
Lähdenpä rivitanssimaan, täältä pois

Vieras2

Viesti Kirjoittaja Vieras2 » To 11.03.2010 17:24

Mie kuulun yhdistykseen ja olen myös zumbaohjaaja.

So what :?:

Vastaa Viestiin