?

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Vieras

?

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 19.01.2010 21:51

Osaisiko kukaan vastata: mihin ovat hävinneet kickitin ja stepsheetsinmotionin sivut?
En lukuisista yrityksistä huolimatta enää päässyt heidän sivuilleen :o :( :shock: :? :x :cry: :roll: :?: :?:

Riikka
Viestit: 9
Liittynyt: Su 05.10.2008 12:22

Viesti Kirjoittaja Riikka » Ti 19.01.2010 22:26

Niinpä. Stepsheets In Motionin sivut katosivat jo ennen joulua. Ja juuri tuossa muutama päivä sitten totesin, että eipä pääse Kickitinkään sivuille.

Näissä kahdessa kuitenkin on se ero, että Stepsheetiltä on se domain-osoite vanhentunut - muistaakseni silloin joulukuussa se ilmoitteli, että osoite on vanhentunut 8.12.2009. Tulee siis mieleen, että sen sivuston ylläpito on loppunut. Eli ko. osoitteella ei tule virheilmoitusta, vaan joutuu sellaiselle "mainossivulle".

Kickitille yrittäessä tulee virheilmoitus, joten on mahdollista, että siellä on vain jotain teknistä ongelmaa ja päivän, parin kuluttua sivut taas toimivat. Tosin huolestuttavaa tuossakin on se, että ovat olleet jo ainakin 2-3 päivää kadoksissa. Useimmiten katkokset eivät kauaa kestä, jos sivustot ovat jossain web-hotellissa.

Sinänsä sääli, kun noista kahdesta löytyi usein sellaisia lakanoita, joita ei Yipeessä ollut. Varsinkin, jos kaipaili vaikkapa jotain vanhempia, esim. klassikkolistan lakanoita. Tulipahan sit väännettyä "muutama" lakana meidän sivuille tarjolle, kun ei niitä enää helposti ja ilmaiseksi muualta löytynyt.

Toki googlettamalla vaikkapa <tanssin nimi> + stepsheet (esim. dizzy stepsheet) sen lakanan löytää jostakin, mutta onhan se helpompaa mennä jonnekin tiettyyn paikkaan ja hakea kaikki tarvitsemansa sieltä.

Linedancers Magazinen sivuilta löytyy aika kivasti lakanoita, mutta se onkin sit maksullinen palvelu.

joo

Viesti Kirjoittaja joo » Ke 20.01.2010 14:11

wwwPISTEworldlinedancenewsletterPISTEcom

Riikka_

Viesti Kirjoittaja Riikka_ » Ke 20.01.2010 17:52

Mä en nyt oikein päässyt kärryille, että meinaatko, jotta tuolta löytyy asiasta jotain infoa vai tarkoititko, että sieltä löytyy linkkejä, mistä löytyy lakanoita?

Lakanalinkkejähän siellä tosiaan on, mutta Stepsheet In Motionin katoamisesta en tuota kautta infoa löytynyt. Toisaalta, noilla sivuilla on niin paljon tavaraa, että voipi sitä tietoa siellä ollakin, vaikka minä en löytänyt.

Mutta aiheeseen liittyen, nyt (keskiviikko 20.1. vähän ennen kuutta) näyttäisi Kickit taas pelittävän.

Riikka (en viitsinyt kirjautua sisään).

Vieras

Täältä mä haen nykyään lakanoita

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke 20.01.2010 23:16

Tällaisesta osoitteesta mä haen nykyään lakanoita
www piste copperknob piste co piste uk

T. Kirsi

Vastaa Viestiin