Country Dancers Kotka & Hamina web-sivut?

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Vieras

Country Dancers Kotka & Hamina web-sivut?

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 11.07.2008 20:57

Olen menossa lomallani Haminan suuntaan ja tiedän, että aikaisempina kesinä on ollut rivitanssi-iltoja sekä Kotkassa että Haminassa, vaikka ei välttämättä joka viikko.

Piti tsekata, että mikä on tämän kesän tilanne, mutta enpä löytänyt heidän web-sivujaan mistään. Bookmarkeissani oleva osoite vie perinteiselle "404 Not Found" -sivulle ja googlettamalla en löytänyt mitään uutta.

Onko kenelläkään tietoa heidän web-sivuistaan? Tai varsinaisestihan minua kiinnostaa, että onko Kotkassa ja/tai Haminassa kesällä tanssia ja jos on, niin missä ja koska? Vaikka onko sateinen kesä aiheuttanut sen, että tanssia ei ole ja web-sivutkin ovat huuhtoutuneet pois?

bubbles
Viestit: 64
Liittynyt: Su 20.01.2008 14:55

CDK:n tanssit kesällä

Viesti Kirjoittaja bubbles » Ma 14.07.2008 06:40

Kotka-Hamina akselilla pääsee tanssimaan kesäaikana joka tiistai klo.18.00-20.00 ravintola Tulikukon laiturilla Kotkan Sapokassa.
Sateen sattuessa paikkana on ravintola Jolly Rogers Kotkan linja-auto aseman vieressä.
Tervetuloa :D

Sivujen päivitys näin kesäaikana vähän kestää... :oops:
South's Gonna Rise Again

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 14.07.2008 23:24

Kiitokset tiedosta!

Hmm... Enpä minäkään hirveästi kesällä sivuja päivitä, mutta teidän sivujen kohdalla tilanne näyttäisi olevan se, että niitä ei löydy ollenkaan? Mulle siis tulee ihan vaan valkoinen sivu, jossa lukee, että Not Found, The requested URL /cdk/index.htm was not found on this server. Ja mielestäni vielä joku aika sitten tuo käyttämäni osoite toimi ihan oikein. Viittaa siis MBNetissä olevaan cdk/index.htm:ään.

Tietty mun säkällä tuosta mun mainitsemasta "jostain ajasta" on vaikkapa vuosi ja te olette vaihtaneet osoitetta vuoden vaihteessa tai jotain. :lol: Eli välillä tuo aika tuppaa rientämään ja "ihan hiljattain" onkin tapahtunut jo ajat sitten.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 15.07.2008 07:45

www-sivua ei löydetty... Mulle tulee tuollainen näkymä, kun Kotkan sivua yritän aukoo.
Mistä löytyis Haminan sivut?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 15.07.2008 14:29

Kotkan ja Haminan sivut ovat siis olleet yhteiset eli molempien tanssitiedot ovat löytyneet samoilta sivuilta. Olettaisin, että ovat samaa yhdistystä, mutta nyt tosiaan ei näy mitään.

Minä olen siis tuo aloittaja & bubblesille kommentoinut.

R.

bubbles
Viestit: 64
Liittynyt: Su 20.01.2008 14:55

Viesti Kirjoittaja bubbles » Ti 15.07.2008 20:44

:D Ei vielä ainakaan tällä viikolla päivity :oops:
Eli selvyyden vuoksi : CDK = Country Dancers Kotka vaikuttaa alueen Porvoo-Elimäki-Lappeenranta-Suomenlahti sisällä eli valtatie 6 eteläpuolelle jäävällä alueella. Ja niinkuin kotisivuista voi huomata, täällä tanssi sujuu paljon paremmin kuin atk :lol:
Tänään laiturilla oli parhaimmillaan 27 tanssijaa :!:
Ensiviikolla mukaan ?
South's Gonna Rise Again

bubbles
Viestit: 64
Liittynyt: Su 20.01.2008 14:55

Viesti Kirjoittaja bubbles » Ti 29.07.2008 20:26

Vaihdamme serveriä !
Jahka ylläpitäjä palaa takaisin kesälomalta eli mennee vielä tovi :D Saattaa mennä jopa syyskuun puolelle...
Heitelkää kysymyksiä tänne jos niitä siunaantuu :?:
South's Gonna Rise Again

Vastaa Viestiin