Talvi / kesäaika

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vieras

Talvi / kesäaika

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:23

Tuota... sivun ylläpitäjälle pikku kysymys.

Voiskohan kinkereiden sivuille vaihtaa kellot ajan tasalle?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:38

Mitähän jos laittaisit tuon kysymyksen tuonne foorumia koskevia asioita osastolle. Ehkä ylläpitäjät lukevat sitä useammin kuin näitä tanssi keskusteluja.

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 12.01.2006 22:38

Miten ajantasalle? Ton talvi/kesäajan voi vaihtaa omist tiedoist, jos on rekistöröityny käyttäjä :wink:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:45

Voi Mimmi. Opettelisitko kirjoittamaan niinkuin kuuluu. Puhekielesi ei sovi kirjoitusasultaan kaikkien suuhun. Tulee typerä olo, kun sun kirjoituksia lukee. "Puistatus"

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 12.01.2006 22:54

Anonymous kirjoitti:Voi Mimmi. Opettelisitko kirjoittamaan niinkuin kuuluu. Puhekielesi ei sovi kirjoitusasultaan kaikkien suuhun. Tulee typerä olo, kun sun kirjoituksia lukee. "Puistatus"
Sinä voit ny pitää sen suus kiinni, jos et osaa mitää muuta kirjottaa, ku haukkuma viestei perhana :!: Ja kuten mä oon jo kirjottanu aikasemmin, mä kirjotan kaakkois-murteel. Se ei kuulu sulle paskankaa vertaa. Ja ite sä oot tyhmä, ku et osaa lukee.
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:57

Vieras 23:45, olen ihan samaa mieltä, ja pienen viestin mimmille jo laitoin toisella foorumilla.

Jos ei edes kunnon murretta, tarkoitan syntyperään liittyvää, puhele, niin vois ainakin edes yrittää suunnilleen kirjakieltä kirjotella.

Itekään en täydellistä kirjoita, mutta pyrkimys siihen on...

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 23:00

Niinpä. Olis paljon kivempi lueskella oli sitten minkälaista tekstiä tahansa.

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 12.01.2006 23:02

Anonymous kirjoitti:Vieras 23:45, olen ihan samaa mieltä, ja pienen viestin mimmille jo laitoin toisella foorumilla.

Jos ei edes kunnon murretta, tarkoitan syntyperään liittyvää, puhele, niin vois ainakin edes yrittää suunnilleen kirjakieltä kirjotella.

Itekään en täydellistä kirjoita, mutta pyrkimys siihen on...
Sori ny vaa, mut mä oon syntyjää Kaakkois-Suomest ja puhun ja kirjotan kaakkois-murretta. Eli mistä hitost, sä voit tietää mikä on puhdast ja mikä ei :?: Tää onki sekotus karjalan, elimäen ja anjalan murretta. Mut jos et todellakaa keksi enää mitää muuta haukuttavaa, ni lopeta jo :!: Ja iha hyvin muissaki palstoi mun tekstist saa ihan selvää.
Ja mistähä sä oikeen puhut? Mis toisel palstal :?: :?: :?: Et missää, koska muis palstoil mis mä käyn, ni tarttee rekistöröityy, jos haluu jotain kommentoida :twisted:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 00:09

Countrymimmi, your language sucks!

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Pe 13.01.2006 00:14

Anonymous kirjoitti:Countrymimmi, your language sucks!
Ja sie se sitte jaksat aukoo sitä päätäs vieraana :roll: Ja vaihoit sitte viel kielenki, niin sitä pitää :wink: Seuraavaks voitki sitte kirjottaa ruottiks, ranskaks tai saksaks.
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 11:00

On nää kyllä ihme kinkerit, täällä saa tappelun aikaiseksi jopa kellonajasta.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 18:38

Niimpä :roll: mutta missähän muuallakaan voisi julkisesti purnata? Ja niin että kaikki varmasti näkee ja lukeekin myös......tarkoitan siis rivitanssikansaa.

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Pe 13.01.2006 19:02

Anonymous kirjoitti:...tarkoitan siis rivitanssikansaa.
Ja muuta kansaa.

Antaa palaa vaan, näyttää siltä että Mikael Storsjön Tsetseenisivujen ohella tämä lienee viimeinen sananvapauden pesäke. Saa sanoa, jopa nimettä. Jos joku ei tykkää, pysykööt poissa. (Ok osa kommenteista on alaarvoisia, mutta niin on osa ihmisistäkin. Annetaan silti heillekin oikeus olla, ja sanoa.)

Saa kivittää.
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Asiaan!

Viesti Kirjoittaja Asiaan! » Pe 13.01.2006 22:05

On olemassa harrastuksiin liittyviä keskustelupalstoja, missä keskustelun taso säilyy ilman toisten ihmisten ylenpalttista sättimistä. Palsta pysyy siistinä ylläpitäjän toimesta. Keskustelu napsahtaa lukkoon välittömästi, mikäli asiattomuuksiin mennään ja tämän osion keskustelu on jo selvästi ryöstäytynyt käsistä. Kaikkien keskustelijoiden viihtyvyyden sekä tanssiharrastuksen parissa puuhailevien kannalta olisi parasta jos kaikki alkaisi käyttäytyä kuten aikuisten kuuluukin. Jätetään ne turhat kiukuttelut taka-alalle, kun tullaan nettiin keskustelupalstalle vaihtamaan ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa, koska sehän tässä hommassa kai on pääasia. Olisihan se mukavaa, kun harrastajat ympäri maata voisivat ilmaista mielipiteitään ja tuntemuksiaan ilman, että joku aina takertuu pikkuseikkoihin ja toisten sanomisiin. Ihan kaikkea ei tarvitse kommentoida, koska ihmisillä on kuitenkin se oma mielipiteensä, eikä kukaan ole valmis niitä jonkun toisen mieliksi muuttamaan. Opetelkaa hyvät ihmiset suvaitsevaisuutta, koska sillä meiningillä päästään pitkälle ja voi olla, että saadaan myös ystäviä ympärille!!!

nimim. nykyään takavasemmalta seuraava

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » La 14.01.2006 10:29

Asiaan! kirjoitti:On olemassa harrastuksiin liittyviä keskustelupalstoja, missä keskustelun taso säilyy ...
Kyllähän "taso" säilyy jos sitä kontrolloidaan. Saattaa kuitenkin mennä lapsi pesuveden mukana. Kyllähän näitä rekisteröitymispakon omaavia, ja tiukasti moderoituja keskustelupalstoja riittää. Jos haluaa "siistiä" keskustelua, kannattaa siirtyä noille palstoille.

Kantrikinkereiden perustajana ja adminina en edelleenkään aio vahtia ihmisten sanomisia. Sanoihin puututaan vain jos poliisi käskee. Jos tämä periaate ei miellytä, kannattaa vaihtaa osoitetta.
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Vastaa Viestiin