Get in line 2006? Asiallista keskustelua vaihteeksi

Tanssiin liittyvä keskustelu
Joopa Joo....

Viesti Kirjoittaja Joopa Joo.... » To 12.01.2006 14:46

Tuntuu, että on käynnissä sota "perinteisemmän" kantritanssikisan ja showmaisen rivitanssikisan välillä. Miekin muistelen, kuinka viime vuosina kirjoiteltiin, että ne GIL:t on ihan hömppäkisat kun siellä soitetaan vaan discoa ym.ym... ja kädet heiluu miten sattuu ym.ym. että on mennyt liian hömpäksi koko touhu. Yhtäkkiä tämäkin on unohtunut.... 8) 8)

Ulkopuolisin silmin tässä on kyse vain henkilöiden keskinäisesta yhteistyötaidottomuudesta/haluttomuudesta.. Showdown -kilpailut kuulostavat hyvältä ja on odotettukki, että GIL uudistuu, mutta kukaan ei varmaan halunnut tällaista "sotaa".

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 21:07

turha täällä on pyytää asiallista keskustelua mistään aiheesta

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 21:35

SHOWDOWN!

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 21:40

asiallista keskustelua GILlistä?
mistä killistä?
mää en nää mitää killiä missää...

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 21:41

hyvä että kuoppaavat sen haisevan tapahtuman ja laittavat uutta peliin.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:01

Jos showdowniin haetaan/on menossa tuon tyylin väkeä, mitä tekstiä täällä saa lukea, niin aika helppo olisi tehdä päätös siitä, kumpaan tapahtumaan osallistuisi. Ei tuon kaltainen mainonta ole eduksi uudelle tapahtumalle. Vai onko tässä tarkoitus käyttää käänteispsykologiaa ja saada ihmiset GILin puolelle - toimii :P :P :P :P :P :P

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:28

Anonymous kirjoitti:Jos showdowniin haetaan/on menossa tuon tyylin väkeä, mitä tekstiä täällä saa lukea, niin aika helppo olisi tehdä päätös siitä, kumpaan tapahtumaan osallistuisi. Ei tuon kaltainen mainonta ole eduksi uudelle tapahtumalle. Vai onko tässä tarkoitus käyttää käänteispsykologiaa ja saada ihmiset GILin puolelle - toimii :P :P :P :P :P :P
Eli showdownin puolesta asiallisesti kommentoivat Ani, Kikka, Tiina ja muut. Gillin puolesta haukkuvat mm lilred ja karhulan kantrimimmi. lukaiskaapas piruuttanne näiden viimeksimainittujen kommentit. ei meinaan ole mitään kovin kivaa luettavaa. Eli nyt kysynkin, millaisen tyylin väkeä tarkoitit lauseellasi : " Jos showdowniin haetaan/on menossa tuon tyylin väkeä, mitä tekstiä täällä saa lukea, niin aika helppo olisi tehdä päätös siitä, kumpaan tapahtumaan osallistuisi." ?

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » To 12.01.2006 22:43

Anonymous kirjoitti:
Eli showdownin puolesta asiallisesti kommentoivat Ani, Kikka, Tiina ja muut. Gillin puolesta haukkuvat mm lilred ja karhulan kantrimimmi. lukaiskaapas piruuttanne näiden viimeksimainittujen kommentit. ei meinaan ole mitään kovin kivaa luettavaa. Eli nyt kysynkin, millaisen tyylin väkeä tarkoitit lauseellasi : " Jos showdowniin haetaan/on menossa tuon tyylin väkeä, mitä tekstiä täällä saa lukea, niin aika helppo olisi tehdä päätös siitä, kumpaan tapahtumaan osallistuisi." ?
Ja missähä sä oot nähny Tiinan kommentoivan :?: :?: :?: Ja mä en oo ollu ees GIL:inkää puolel. Ja me ollaan melkein ainoot Lilredin kaa, jotka kehtaa kirjottaa tänne jotaan nimimerkil, muut vaa kätkeytyy sinne vierailijan taakse :roll: :twisted: Helppoha se on vierailijan haukkuu toisii. Ja ei oo muka kivaa luettavaa, voi sanonko mikä :roll: :? :twisted: Eli siis kantrii saa haukkuu mielinmäärin, mut tollast rivitanssii ei saa? Jos joku sanoo yhenki poikkipuolisen sanan asiast, ni heti ollaan pasat housus ja valitetaa :twisted: :shock: Ja lueppas kuule ite, joidenki vierailijan kommentit, ei nekää oo kivaa luettavaa :roll: Ai, ni, mut sehä ootki SÄ, joka auot sitä päätäs tääl vieraana. Ja muuten, eipä toi GIL:ikää oo sellane, ku se oli alkuvuosina :roll:
Ja tais toi toinen vierailija tarkottaa tol kommentillaa, näit rivitanssijoit, jotka tääl ny meuhkaa ton tapahtuman puolest :roll:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 12.01.2006 22:50

Kiitti, Kantrimimmi, sun kielenkäyttö on parantunu!!! Ei enää tunnu niin pahalta lukee sun viestejäs, jatka samaan malliin :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 18:40

hei yläkerran vieras... eikös täällä pitänyt olla asiallista keskustelua eikä vinoilua??? :?

Nimimerkki

Viesti Kirjoittaja Nimimerkki » Pe 13.01.2006 20:00

Niinpä niin, mimmi, on uskaliasta kirjoittaa nimimerkillä. Johan sitä joutuu vastaamaan sanoistaan, kun nimimerkillä kirjoittaa.

Nimimerkki "vieras" on ihan samalla lailla nimimerkki, kuin "kantrimimmikin". Ei tiedä suuri yleisö, kuka sen nimimerkin takana on.

Kiitokset niille harvoille, jotka ei nimimerkin taakse piiloudu!!

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 20:47

kuule kantrimimmi, kuka ikinä sitten oletkin, sinäkin olet nimimerkin takana, samanlailla kun minä "vieras" nimim takana!!!! täällä ainoat rohkeat ihmiset ovat Ani, Kikka, Ilkka ym jotka OMALLA nimellään kommentoivat.
lopeta tuo marttyyrin esittäminen, kantrimimmi, olet säälittävä.

minua ei ainakaan henk koht YHTÄÄN kiinnosta mielipiteesi, parempi vaan kun pysyt siellä kotonasi kaukana minusta. et ainakaan minun showdown-tapahtumaan osallistumistani ja aikaani pilaa sillä, että siellä joku on naama väärinpäin mököttämässä. kukaan ei halua sinunlaistasi joka asiasta valittajaa tapahtumiinsa, tiedä se.

Inhottaa kun olet kokoajan itse asettumassa marttyyrin osaan. sinä et ole uhri, sinä olet se, joka täällä käyttää hirveää kieltä ja mussuttaa että kantri on unohdettu ja kuollut. ole ystävällinen äläkä saastuta enää keskustelupalstan ilmapiiriä HETKEÄKÄÄN.

SINÄ OLET PELKKÄ VITSI!

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Pe 13.01.2006 20:54

Anonymous kirjoitti:kuule kantrimimmi, kuka ikinä sitten oletkin, sinäkin olet nimimerkin takana, samanlailla kun minä "vieras" nimim takana!!!! täällä ainoat rohkeat ihmiset ovat Ani, Kikka, Ilkka ym jotka OMALLA nimellään kommentoivat.
lopeta tuo marttyyrin esittäminen, kantrimimmi, olet säälittävä.

minua ei ainakaan henk koht YHTÄÄN kiinnosta mielipiteesi, parempi vaan kun pysyt siellä kotonasi kaukana minusta. et ainakaan minun showdown-tapahtumaan osallistumistani ja aikaani pilaa sillä, että siellä joku on naama väärinpäin mököttämässä. kukaan ei halua sinunlaistasi joka asiasta valittajaa tapahtumiinsa, tiedä se.

Inhottaa kun olet kokoajan itse asettumassa marttyyrin osaan. sinä et ole uhri, sinä olet se, joka täällä käyttää hirveää kieltä ja mussuttaa että kantri on unohdettu ja kuollut. ole ystävällinen äläkä saastuta enää keskustelupalstan ilmapiiriä HETKEÄKÄÄN.

SINÄ OLET PELKKÄ VITSI!
No kuuleppas sinä p...jauhaja. Lopeta jo :!: Vai omal nimel kommentoi, anna mun kaikki kestää. Vierailijan taakse on todellaki helpompi kätkeytyy ja laukoo suoranaist paskaa toisest ihmisest. Ja ite oot säälittävä. Ja ketkäköhä tääl saastuttaa ilmapiirii :?: :roll: Näköjää tääl pitää kaikkien olla niin mielinkielin ja nuoleskella toisten persiitä :roll: Heti, jos joku sanoo yhenki poikkipuolisen sanan, ni heti käydää kiinni, ku joku pitbull :roll: Ja entisel kantrikinkereil, mun tunnus oli TJ, mut vaihdoin ton tunnuksen, ku tää on kaikkial muuallaki mun tunnus tai no melkein. Ja sä saisit mun puolest mennä hevon kuuseen harrastamaan tota noitavainoas :roll:
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

lilred

Viesti Kirjoittaja lilred » Pe 13.01.2006 21:02

Ei jaksais jauhaa samaa mutta edelleenkään en ole sanonut olevani kummankaan tapahtuman puolella tai vastaan vaan ihmetellyt miksi samaan aikaan ja paikkaan ollaan puuhamassa kahta tapahtumaa.
Kuten joku muukin on kommentoinut(asiallisesti) on ikävää kun harrastajat näin joutuvat miettimään mihin menevät siinä pelossa että leimautuvat johonkin leiriin. Lisänä vielä se että osa varmaan jää kokonaan pois molemmista samasta syystä, ei tee ainakaan hyvää harrastukselle. Hienoa jos joku on oman mielipiteensä muodostanut kummasta tahansa mutta ei pidä odottaa että kaikki olisivat samaa mieltä. Ikävintä onkin huomata että suurin osa noista ilkeimmistä ja asiattomimmista kommenteista ovat Showdown:n kannattajien puolelta, miksi ei samalla vaivalla voisi kommentoida asiallisesti oli sitten eri tai samaa mieltä. Ei haukku haavaa tee mutta antaa kyllä ikävän kuvan keskustelijoiden tasosta.
Tuosta nimimerkin käytöstä ei varmaan ikinä päästä yksimielisyyteen eikä sen pitäisi vaikuttaa tekstiin vaikka niin näyttää olevan. Se että kaikki käyttäisivät edes nimimerkkiä tekisi kyllä keskustelusta varmasti mukavamman seurata niillekkin jotka eivät edes halua osallistua, onhan aika tylsän näköistä kun "vieras" keskustelee itsekseen. Se onko joku tunnistettavissa nimimerkistään ei ole olennaista vaikka varmasti sitäkin tapahtuu, useimmat vakikäyttäjät varmaan ainakin oma väki tunnistaa mutta ei kait sekään ketään luulisi haittaavan. Ei ole silmään sattunut yhtään kirjoittajaa joka olisi omalla nimellään tähänkään keskusteluun osallistunut, jonkun nimimerkki vaan saattaa olla useamman tiedossa kuin jonkun muun mutta vieras ei varmasti erotu muista.
Henk.kohtaisesti olisin valmis esiintymään vaikka ihan oikealla nimellä jos se olisi keskusteluun osallistumisen edellytys vaan eipä taida siitä olla pelkoa. Minutkin on aika helppo tunnistaa tuosta nimimerkistä jos pitää silmänsä auki ja vähän käyttää älynystyröitä jos vaikka tekee oikeasti mieli tulla joskus juttelemaan.

ja taas mennään....

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 13.01.2006 21:58

Miks sitten edelleen jauhat, lilred, jos et millään itsekään jaksaisi? Luuletko tosiaan oikeasti että toukokuussa järjestetään kaksi rivitanssikilpailua samaan aikaan ja samalla paikkakunnalla. Ja huonostippa olet tätä keskustelua lukenut jos et ole nähnyt kenenkään kirjoittavan omalla nimellään.

Vastaa Viestiin