Valokuvia Wordlseista?!

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Maiju
Viestit: 20
Liittynyt: Pe 14.10.2005 08:09

Valokuvia Wordlseista?!

Viesti Kirjoittaja Maiju » To 05.01.2006 21:08

Kenellä mahtaa olla kuvia kisoista?
Olisi todella mukava nähdä niitä! :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 09.01.2006 10:42

Kuvia minäkin haluaisin nähdä, ennen aina oli powerdancen sivuilla tosi nopeasti kuvia tapahtumista samoin kuin meidän sivuillakin, mutta nyt joku ei toimi :cry: Huomasin myös että täällä on rivitanssipiireissä jonkinlaista "kitkaa", johtuisiko myös kuvien puuttuminen siitä? Vaiko webmastereista?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 09.01.2006 22:29

Nyt Maiju ja vieras kuules kuhisee niin tassa rivitanssiyhteisossa että kuvia tuskin tulee mihinkaan sivustoille. :roll:
joten hei vaan sanoo tassa yksi ent. webmast.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 10.01.2006 01:01

Anonymous kirjoitti:Nyt Maiju ja vieras kuules kuhisee niin tassa rivitanssiyhteisossa että kuvia tuskin tulee mihinkaan sivustoille. :roll:
joten hei vaan sanoo tassa yksi ent. webmast.
höpön höpön. ei täällä sen enempää kuhise kuin aiemmissakaan kuhinoissa. ja ihan niin kuin aiemminkin, niin tämäkin kuhina tästä kohta rauhoittuu. kuvia tulee varmasti jossain vaiheessa,mutta täytyy muistaa että niiden saamisessa verkkoon on yllättävän kova työ. varsinkin jos kuvia on paljon ja monista tapahtumista,niin aikamoinen urakka siinä on. hatunnosto tekijöille siis!

Kikka
Viestit: 83
Liittynyt: Ma 05.09.2005 22:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kikka » Ti 10.01.2006 01:31

Anonymous kirjoitti:Kuvia minäkin haluaisin nähdä, ennen aina oli powerdancen sivuilla tosi nopeasti kuvia tapahtumista samoin kuin meidän sivuillakin, mutta nyt joku ei toimi :cry: Huomasin myös että täällä on rivitanssipiireissä jonkinlaista "kitkaa", johtuisiko myös kuvien puuttuminen siitä? Vaiko webmastereista?
Power Dancen Webbimasterina vastaan, että minulla ei ole kuin kuvia itsestäni, enkä niitä ainoastaan viitsisi sivuille laittaa... Meidän "valokuvaaja" Maiju, ei ollut reissussa mukana. Mun oma kamera on ihan "räpsä", joten toimettomana lojui hotellihuoneessa ja kuvailtiin vain videota. Jos PD:m sivuille sopivia kuvia löytyy, ja ne löytävät tiensä mun luokse, niin lupaan niiden jossain vaiheessa päätyvän myös PD:n sivuille.
~Kikka~
Kuva

Vastaa Viestiin