SM-kisat

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su 02.12.2007 16:24

Asiasta en ole ihan varma, mutta yksi syy STUL:iin kaatumisella oli juuri tämän alan hajanaisuus. SD repi itseään GILlistä, rivitanssiharrastajien välille tuli kahtia jako ja parketti muuttui taistelutantereeksi. Ja muutenkin oli vähän "rivit" sekaisin. Ikävää siinä mielessä, että kun meitä ei muutenkaa ole likkaa. Mun mieistä STUL antoi ukaasin, että liittoon ei ole mitään asiaa, ennen kuin ollaan selvitetty omat asiat ja päästy sovintoon/yksimielisyyteen. Ja eihän STUL:lin (tai muidenkaan liittojen) kannata ottaa jo valmiiksi tappelevaa haaraa....

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su 02.12.2007 16:37

Että näinkö on asia :cry: Mutta kaikista kivointa on olla omalla paikkakunnalla omissa ympyröissä, käydä toisten tapahtumissa ja kilpailuissa ympäri Suomen. Näin ei tarvitse olla kenenkään "alaisuudessa". Paitsi oman yhdistyksen.

Nenne
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 30.10.2006 10:12
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja Nenne » To 13.12.2007 22:54

Itse en titteleistä perusta, aivan sama onko viralline SM-titteli vai ei- Kunhan tekee aina parhaansa kisalattialla ja kehittää itseään niin se riittää mulle.
En mä tätä hommaa tee minkään pokaalien tai titteleiden takia, ne tehköön niistä numeron kenellene on tärkeitä :twisted: .

Itse tykkään kisata isoissa ja pienissä kisoissa, kantristi tai modernimmin, ryhmässä ja yksin. Ehkäpä vaikka Duonakin joskus
BURNIN' RUBBER AND BURNIN' EYES
IT'S ENOUGH TO MAKE A GROWN MAN CRY -Dallas Wayne-

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 14.12.2007 11:37

mulla on sama ajatus, eli aina vaan kisoihin ja tapahtumiin kun siihen on mahdollisuus. aina on ollu kivaa!

Vastaa Viestiin