SM-kisat

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vieras

SM-kisat

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 11:46

Eikö ois kiva, jos olis taas rivitanssin SM-kisat :)

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 15:10

No nehän on kai tulossa ensi vuoden helmikuussa.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 17:56

Taitaa olla Masters kisat helmikuussa :)

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 21:29

Mutta nehän eivät ole SM-kisat? Hienoa, että on MIL :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 22:08

Finnish Masters = Suomen Mestarit !
Mitkä sitten on SM -kisat?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 12.11.2007 22:41

tarkottaako joku nyt esim showdownia?? :lol:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 16:22

MIL ensin ja SD sitten...ja toivottavasti se tallukankin tapahtuma :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 17:24

kaikille kilpailijoille intoa kevääseen :lol:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 18:51

Tallukan kisathan on viikkoa ennen MIL:n kisoja.

Varmaanki tarkoitetaan virallisesti SM -titteliä. Kuten aikoinaan oli GIL:n kisoissa.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 21:53

eiks showdownin SM-titteli oo ihan yhtä hyvä ku GILlin :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 23:35

Mikäs virallinen SM -titteli Gil:n voitto on muka ollut ja kuka sen on virallistanu?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 13.11.2007 23:48

En tiedä tuosta kyllä mitään. Muistelen vain, että puhuttiin silloin SM-kisoista ihan yleisesti.

Suvi
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 10.01.2006 21:01

Viesti Kirjoittaja Suvi » Ke 14.11.2007 16:33

Käsittääkseni mistään Suomessa nykyään järjestettävistä kisoista (MIL, Vääksy, Showdown) ei voi saada virallista SM-titteliä. En osaa sanoa, millä perusteella GIL aikoinaan oli SM-kisa, ehkä siksi, ettei muita kisoja vielä ollut?? Eli oliko ehkä niin, että järjestäjät itse päättivät aikoinaan, että GIL=SM-kisat. Sillä kyllä SM-titteleitä GIL:ssä jaettiin, ainakin niissä kisoissa, joita itse olin katsomassa v. 2005. Tulosluettelossakin oli merkitty SM-titteleiden saajat, sillä monestihan sarjojen voitot meni esim. eestiläisille, jotka eivät voineet Suomen mestaruuksia saada.

Itse asiassa olen kyllä vähän samaa mieltä siitä asiasta, että olisi kivaa, jos jossain kisoissa jaettaisiin SM-tittelit. En tiedä, miten se olisi käytännössä mahdollista, mutta esim. Showdown-kisoihin se sopisi hyvin, koska ne ovat kansalliset kisat ja suomalaisen organisaation (TUV) järjestämät. Ehkäpä SM-tittelien jakaminen voisi nostaa ko. kisojen kiinnostavuutta kilpailijoidenkin joukossa?? Mutta tosiaan, koska rivitanssirintama on nykyään aika hajanaista ja mitään katto-organisaatiota ei ole (paitsi ehkä SCT, mutta sekin on ohjaajien yhdistys), niin en osaa sanoa, kuka pystyisi määrittelemään mitkä kisat voivat olla SM-kisat ja mitkä taas ei.

liikkuja

Viesti Kirjoittaja liikkuja » Ke 14.11.2007 22:04

Me odotetaan ja toivotaan Showdownia. Saisi tanssia ja katsella kisoja.

Kahdeksan vuotta olen ihmetellyt, miten tämä systeemi toimii. Kait se olisi selvinnyt, jos olisin osallistunut johonkin kokoukseen.

SCT voisi perustaa katto-organisaation. Suomihan on yhdistysten maa.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 15.11.2007 07:00

Yhdistykset syntyvät ja kaatuvat jäsenten kautta. Ja tiedän pari yhdistystä aivan muulla alueella, missä jäsenet keräsivät pienen porukan ja kaappasivat vallan. Yhdistys muuttui aivan muuksi, mitä sen nimi antoi ymmärtää.

Vastaa Viestiin