Syksyn tanssit

Tanssiin liittyvä keskustelu
Elohiiri

Syksyn tanssit

Viesti Kirjoittaja Elohiiri » Ma 05.09.2005 23:04

Jaahas....mitkä on fiilikset, kun syksyn harkat ovat pyörähtäneet käyntiin? Onko paljon porukoita uusissa ryhmissä tai vanhoissa jatkoryhmissä. :?: :D Entä Vöyri? Joko jännittää? t. Utelias 8) :roll:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 05.09.2005 23:06

minä suunnittelen paluuta mammalomalta tanssin pariin... vähän jännittää :roll:

Kokeilen

Testaan vain tämä toimintaa

Viesti Kirjoittaja Kokeilen » Ti 06.09.2005 10:10

Heips! Aika lailla oli uusia kasvoja kantrikurssilla, kiva juttu!

Walker
Viestit: 71
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:46
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Suds in the Bucket

Viesti Kirjoittaja Walker » To 15.09.2005 20:56

Onko joku tanssinut Sara Evansin upeaan kappaleeseen Suds In the Bucket? Mitkä askeleet, näyttää olevan tarjolla 32, 48 ja 64? Olisi kiva opetella sellaiset askeleet, joita tanssitaan myös muualla Suomessa.
-Seija

-A-
Viestit: 74
Liittynyt: La 03.09.2005 10:54

Viesti Kirjoittaja -A- » To 15.09.2005 21:40

En tiedä onko Suomessa hirveesti edes opetettu mut Englannissa ne vetää siihen Yvonne Adersonin versioon.

Walker
Viestit: 71
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:46
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Walker » Pe 16.09.2005 06:21

A, kiitos tiedosta! Mulla oli printattuna toinen brittiläinen 64, Luke J. Craig versio, jonka sain DixieLiners UK sivuilta. 48 tanssissa mulla oli Robbie Halvorson USA versio.
Täytyy siis opetella kaikki, niin tietää mikä on paras : ) Näillä iskuluvuilla tanssia voi soveltaa muuhunkin samantyyliseen musiikkiin, ei työ mene hukkaan.
-Seija

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » La 17.09.2005 12:06

vöyriä täällä kovasti odotellaan :D

EM
Viestit: 2
Liittynyt: La 17.09.2005 15:39
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja EM » La 17.09.2005 15:44

Minä aloitin uutena harrastuksena rivitanssin alkeet. Olen siis aivan vihreä sekä harrastuksen parissa että täällä. Mutta kenties sitäkin innokkaampi. :lol: Eli hei vaan kaikille! :D

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » La 17.09.2005 16:27

EM kirjoitti:Minä aloitin uutena harrastuksena rivitanssin alkeet. Olen siis aivan vihreä sekä harrastuksen parissa että täällä. Mutta kenties sitäkin innokkaampi. :lol: Eli hei vaan kaikille! :D
Tervetuloo vaan sekaan :lol:
Meiän seuraan ei oo tullu uusii tanssijoit. Mä oon ite viimenen "uus". Tuol Kotkan saarel on nimittäin toinen seura, joka on puhtaast rivitanssi seura, joka tanssii mihin tahans ja meiän seura on puhtaast kantriseura, joka ei tanssi muuhun, ku kantriin. Eli ne uudet, jos niit on, ni ne menee tonne toiseen seuraan. Mut mä vähän epäilen, et sinnekkää ei oo tullu uusii tanssijoit. Taitaapi olla vähän joka puolel niin, ettei uusii tanssijoit tuu mukaan.
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Anonyymi
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 05.09.2005 20:07

Viesti Kirjoittaja Anonyymi » Su 18.09.2005 10:15

Tarvii vaan toivoo kovasti että uusia tanssijoita saataisiin mukaan, niin country kuin rivitanssi-puolellekkin. (vai kuinka tämän tähän oikein laittaisi ettei nouse herne kenenkään neniin ;) )
Onneksi nyt on kansalaisopistotkin alkaneet ja muutkin alkeisjutut...joten toiveita on. Ei muuta kun peukut pystyyn että saamme lisää tanssijoita tähän hurjaan seurakuntaan :D
Innoissani odotan niitä Vöyrin kisoja! Entäpä te muut siellä ruudun toisella puolella? :D

Georg
Viestit: 33
Liittynyt: La 03.09.2005 19:44
Paikkakunta: Iittala

Tanssi~syksyn tansit

Viesti Kirjoittaja Georg » Su 18.09.2005 23:44

Hyvin on alkanut kausi täällä Hämeenlinnassa! Meilla Wild West Club:in alkeiskurssilla on noin 30 uutta harrastajaa,jotka tuntuvat olevan intoa piukassa.Kyllä tämä harrastus vielä päätään nostaa!!
See ya in Vöyri!
T.Georg

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Re: Tanssi~syksyn tansit

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ma 19.09.2005 01:42

Georg kirjoitti:Hyvin on alkanut kausi täällä Hämeenlinnassa! Meilla Wild West Club:in alkeiskurssilla on noin 30 uutta harrastajaa,jotka tuntuvat olevan intoa piukassa.Kyllä tämä harrastus vielä päätään nostaa!!
See ya in Vöyri!
T.Georg
Ootas vaan, ku tulee joulu ja joululoma.. Veikkaisinpa, et puolet noist uusist lopettaa joulun jälkeen..
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Georg
Viestit: 33
Liittynyt: La 03.09.2005 19:44
Paikkakunta: Iittala

Tanssit~Syksyn tanssit

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma 19.09.2005 09:24

Ihan hyvä olisi jos edes puolet tosta porukasta jatkaisi joululoman jälkeen, sehän tarkoittaa viittätoista uutta tanssijaa!

kantrimimmi
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 05.09.2005 01:16
Paikkakunta: Karhula

Re: Tanssit~Syksyn tanssit

Viesti Kirjoittaja kantrimimmi » Ma 19.09.2005 13:29

Georg kirjoitti:Ihan hyvä olisi jos edes puolet tosta porukasta jatkaisi joululoman jälkeen, sehän tarkoittaa viittätoista uutta tanssijaa!
Mun kokemuksen syväl rintaäänel voin sanoo, et se on harvinaist, et ees puolet jatkaa kevääl :shock: Joka ikinen kerta, ku A:koskel alko syksyl kurssi, niin syksyl oli tupa täynnä uusii ja innokkait tanssijoit ja parin kerran jälkeen hävis about 5 tanssiaa ja sit joulun jälkeen niit uusii ei sit näkynykkää enää :cry: Eli siel oli vaa me vanhat tanssijat. Just ton takii, A;koskel ei täl hetkel ookkaa kantritanssii (niin ku ei ollu viime vuonnakaa).
"It's alright to be a redneck"
Alan Jackson

Walker
Viestit: 71
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:46
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Walker » Ti 20.09.2005 09:13

Sara Evans: Suds in the Bucket
Skottilainen Yvonne Anderson 64 versio, mitä -A- suositteli, oli kyllä mun mielestä myös paras tanssi noista kolmesta. Korvasin ne yoakamit niillä helpommilla vaihtoehdoilla, ehkä joskus myöhemmin, kun ikää karttuu vielä lisää, saan tukijalkani kääntymään kun toinen jalka tekee kuviota heh : )
Brittiläinen 64, Luke J. Craig versio, jonka sain DixieLiners UK sivuilta, tuntui liian tutulta ja "samanlaiselta"...
USA-lainen 48, Robbie Halvorson versio ei miellyttänyt, en henkilökohtaisesti pidä lantiopumpuista ja polven pyörityksestä.
-Seija

Vastaa Viestiin