Vuoden vaihde 2005-2006

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
Vieras

Vuoden vaihde 2005-2006

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 18.11.2005 10:22

Kuinka moni teistä on lähdössä kisoja katselemaan tai jopa osallistumaan Ruotsissa järjestettäviin kisoihin?

Entäpä saitteko lennot/hotellipaikat helposti ja mihin hotelliin aijotte majoittua?

Mitä varaatte koko reissuun rahaa? sillä sitä siellä varmasti menee.

Kuinka pitkän aikaa olette reissussa kisojen vuoksi?

terveisin epätietoinen!

Vieras

Re: Vuoden vaihde 2005-2006

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 25.11.2005 20:50

Kisoihin oon lähdössä ja vahvistuskirjekkin jo saapui. Huoneet ja matkat on varattu jo heinäkuussa, eikä mitään ongelmia sen suhteen. Yöpymispaikka löytyy kisahotellista.
Kisoissa aion viipyä viikon verran.
Työ kutsuu sitten jo, eihän talvilomaa oo kuin viikon verran.
Rahan meno hirvittää nyt jo, mutta pitää pitää Visaa varataskussa.
Jännittää välillä jo ihan hirveästi, mutta kyllä se siitä... :lol:
Hauskaa loppuvuotta vaan kaikille ja Ruotsinmatkaajat... nähdään pian :wink:
T

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe 02.12.2005 23:08

Minäkin olen menossa.

Georg
Viestit: 33
Liittynyt: La 03.09.2005 19:44
Paikkakunta: Iittala

Viesti Kirjoittaja Georg » La 03.12.2005 01:04

Vieraita on lähdössä monta...Niin mekin,ts.Wild West Clubin jäsenet.Ryhmässä 10 henkeä ja yksilöitä 5-6 kappaletta.Ja sen lisäksi tietysti armo joukko kannustajia!!!!

Kikka
Viestit: 83
Liittynyt: Ma 05.09.2005 22:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Vuoden vaihde 2005-2006

Viesti Kirjoittaja Kikka » Ti 27.12.2005 11:33

Huomena aamusta pitäisi suunnata nokkansa kohti lentokenttää....
Anonymous kirjoitti:Kuinka moni teistä on lähdössä kisoja katselemaan tai jopa osallistumaan Ruotsissa järjestettäviin kisoihin?
Mä olen ilmoittautunut kisaan ja mieheni lähtee kannustamaan. Matkaseurana on Minna L, Mervi M ja Outi L (kisaajia) sekä Maiju ja Lotu huutosakkia. Lentokentältä mukaan liittyy muitakin rivitanssijoita.
Anonymous kirjoitti: Entäpä saitteko lennot/hotellipaikat helposti ja mihin hotelliin aijotte majoittua?
Lento järjestyi helposti halpalentoyhtion kautta. Hotellihuoneen kanssa sai "taistella". Onneksi taistelun hoiti matkatoimisto ;) Haluttiin tietenkin samaiseen hotelliin, jossa kisat pidetään, mutta ensin ei huoneita ollut tarjolla. Pikkuhiljaa sijoitustamme siirrettiin aina lähempään hotelliin ja nyt lopultakin olen mieheni kanssa menossa kisahotelliin. Osa porukastamme kuitenkin kulkee kisapaikalle kauempaa hotelleista.
Anonymous kirjoitti: Mitä varaatte koko reissuun rahaa? sillä sitä siellä varmasti menee.
Varmasti kuluu :( Mä lähden tyylillä: Tiukalla budjetilla, varmuuden vuoksi ylimääräistäkin rahaa mukana (kun ei koskaan tiedä mitä sattuu) ja Visa pelastaa tarvittaessa.
Anonymous kirjoitti:Kuinka pitkän aikaa olette reissussa kisojen vuoksi?
terveisin epätietoinen
Meidän sakki lähtee huomen aamusta aikaisin ja takaisin tullaan toinen päivä. Osa Hesassa sakkiin liittyjistä on ihan kisojen loppuun asti tapahtumapaikalla.

Kikka, joka ei ole vieläkään pakannut :?
Kuva

Tinttu

Viesti Kirjoittaja Tinttu » Ke 28.12.2005 23:07

Milloinkahan alkaa tuloksia tulemaan ruottin kisoista? Toivottavasti mahdollisimman nopeesti, sillä eihän täällä jaksa odotella ensi vuoden puolelle.

Siis, pliis, jos joku tietää jotain tuloksista, niin laittakaahan meille muillekin tietoa.

Maiju
Viestit: 20
Liittynyt: Pe 14.10.2005 08:09

Viesti Kirjoittaja Maiju » La 31.12.2005 11:37

Jotakin tietoa Ruotsin puolelta on jo tullutkin, mutta jännitykset yms. hidastaa tiedon saantia.
Kävin www.rivitanssi.net sivuilla ja siellä on jo pikkaisen tietoja kisoista.
Toivotaan että tännekkin saadaan niistä jotakin tietoa.

HYVÄÄ ALKAVAA VUOTTA 2006 täällä kotona olleille ja kaikille niille urheille kilpailijoille ja kannustajille jotka ovat Ruotsissa kisoissa. :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su 01.01.2006 10:59

Sivulan Satu on ainakin voittanut maailmanmestaruuden !!! :D

Vastaa Viestiin